Justin Trudeau brownface

Les groupes d'extrême gauche vont en faire un méga drame, mais c'est déjà du monde qui n'avaient pas l'intention d'aller voter donc coup d'épée dans l'eau pas mal comme stratégie.

L'affaire qui est chiante avec toute cette merde c'est que c'est contagieux... là c'est les adversaires qui sont pas pantoute à l’extrême gauche qui reprennent cette merde.
 
L'affaire qui est chiante avec toute cette merde c'est que c'est contagieux... là c'est les adversaires qui sont pas pantoute à l’extrême gauche qui reprennent cette merde.

Ouin mais tout le monde s’en sacre qu’il se soit déguisé comme un cave il y a 20 ans.
 
What’s wrong?

C’est un déguisement lors d’un party il y a 20 ans. Je ne crois même pas qu’il était politicien à l’epoque . Ceux qui se scandalisent avec ça, ils sont snowflakes en criss.

How do you think Trudeau would react if 3 instances of Donald Trump, or Andrew Scheer in blackface came out? He would fuckin crucify them.

Trudeau's getting a HUGE dose of karma right now and it's beautiful. It's not the fact that he appeared in blackface, it's his utter hypocrisy that's a scandal.
 
Interesting, he's apologized for 2 instances if there's a 3rd one that he's failed to mention yesterday in his apology this is trouble for him.

If I were the conservatives I'd be careful what I wish for, Trudeau might just step down and then your entire anti-trudeau campaign goes out the door. Freeland would probably step up and she's much more likable than Trudeau is for swing voters.
Scheer just needs to keep his mouth shut. But holy shit can't Trudeau go a week without some controversy? He won't resign. They will ride it out
 
Ironically I think there's a possibility this might help him with some swing conservative voters, kinda dispels the false notion that he's some extreme leftist that a lot of people like to parrot.

So the people that have seen through his phony bullshit for 4 years are suddenly going to vote for him now that it's been proven he's a complete fraud? They'll just forget about the damage he's done? No chance.
 
Pourquoi mets-tu Scheer et Trump dans le même topic.

Trump est ouvertement intolérant et raciste. Ce n’est pas le cas de Scheer. Pour Trudeau, c’était un déguisement pour une pièce de théâtre dans une école. En aucun cas, il y avait de la mauvaise intention dans ce qu’il a fait.

Il me semble que c’est facile a discerné.

Je ne suis pas un partisans de Trudeau, je ne voulais même pas voter libéraux, , mais finalement je crois voter pour les Libéraux pour jeter une douche froide sur tout les snowflakes qui s’insurgent d’une telle niaiserie
 
Ça devrait être illégal de faire des pub juste pour basher les autres partis.

Basher les autres pour se remonter c'est le premier signe d'un manque d'intelligence flagrant.
Ca ramène exactement ce qui a été posté plus haut, ça ne fait que renforcir de voter CONTRE certains parti.

Mais les autres partis pas au pouvoir ils ont tout à gagner, why not basher Les autres car ils ont quasi juste ça.

Envoyé de mon SM-A520W en utilisant Tapatalk
 
Scheer just needs to keep his mouth shut. But holy shit can't Trudeau go a week without some controversy? He won't resign. They will ride it out

Scheer has demonstrated on multiple occasions he can't show nuance, he goes to 10-11 right away and tries to blow everything up. Like dude chill with the hyperbole.

So the people that have seen through his phony bullshit for 4 years are suddenly going to vote for him now that it's been proven he's a complete fraud? They'll just forget about the damage he's done? No chance.

Did I not say swing conservative voters? I'm talking about the people that might not associate with the rising social conservative movement in the party but have been told that Trudeau who buys an oil pipeline is some sort of eco-communist.
 
Pourquoi mets-tu Scheer et Trump dans le même topic.

Trump est ouvertement intolérant et raciste. Ce n’est pas le cas de Scheer. Pour Trudeau, c’était un déguisement pour une pièce de théâtre dans une école. En aucun cas, il y avait de la mauvaise intention dans ce qu’il a fait.

Il me semble que c’est facile a discerné.

Je ne suis pas un partisans de Trudeau, je ne voulais même pas voter libéraux, , mais finalement je crois voter pour les Libéraux pour jeter une douche froide sur tout les snowflakes qui s’insurgent d’une telle niaiserie

Like Justin Trudeau?

09-roll-safe.w700.h700.jpg
 
Scheer has demonstrated on multiple occasions he can't show nuance, he goes to 10-11 right away and tries to blow everything up. Like dude chill with the hyperbole.



Did I not say swing conservative voters? I'm talking about the people that might not associate with the rising social conservative movement in the party but have been told that Trudeau who buys an oil pipeline is some sort of eco-communist.

You did, my mistake. I understood "he may be able to swing some Conservative voters" which is a bit different. Sorry.
 
Back
Top