Article: 2 estie de jambons sur la 40 EST a l'Assomption.

825c5bde22e95984e0dfb456b85e5234.jpg


Envoyé de mon SM-G930W8 en utilisant Tapatalk
 
haha t'es rendu une star du Web avec ta voix de mâle et tes expressions.
Le pire la dedans la journaliste a trouvée le numero de cellulaire a mon chum de gars qui chauffais pis cest avec lui qu'elle a faite l'entrevue téléphonique lol

Sont assez vite pour trouver des informations eux autres c'est fou.

Envoyé de mon SM-G930W8 en utilisant Tapatalk
 
Le pire la dedans la journaliste a trouvée le numero de cellulaire a mon chum de gars qui chauffais pis cest avec lui qu'elle a faite l'entrevue téléphonique lol

Sont assez vite pour trouver des informations eux autres c'est fou.

Envoyé de mon SM-G930W8 en utilisant Tapatalk
Well if it's listed on social media... You can find my cell number easily
 
j'Imagine les deux jambons chez eux en sachant que leur stupidité est partout sur le web et que les journalistes et policiers les cherchent :laugh:...

Tu ne dois pas réaliser ça sur le coup. Le pire est que ce sont des gestes communs, mais avec la popularité des dash cam et réseaux sociaux, c'est rendu assez fou lol

Il y a quelques années, personne en aurait fait de cas
 
We have a lot of shitty, clueless drivers on the road with huge egos in Que, this is really nothing new.
 
https://youtu.be/eg8ycHHSlTA

Envoyé de mon SM-G930W8 en utilisant Tapatalk

play stupid games, win stupid prizes

Back when I had my TJ with a stinger push bar up front some asshat boomer in a v6 mustang cut 3 lanes to get onto the exit ramp, I was going maybe 80, he cut in front doing 40. I flash my highbeams, he gets upset and brakechecks me. I went right into him, his ass lifts off the ground, slams back down, he spins out onto the grass, I kept driving. There was a small scratch on my metal bar, whereas his car was near totalled (if not entirely, didnt wait around). Don't mess with others on the road guys, you never know. If this BMW was hogging the left lane, would not move over for faster traffic and made me go around him from the right, only to CUT me, I'd need to visit Kenny to pick up a 1999 civic front bumper :)
 
play stupid games, win stupid prizes

Back when I had my TJ with a stinger push bar up front some asshat boomer in a v6 mustang cut 3 lanes to get onto the exit ramp, I was going maybe 80, he cut in front doing 40. I flash my highbeams, he gets upset and brakechecks me. I went right into him, his ass lifts off the ground, slams back down, he spins out onto the grass, I kept driving. There was a small scratch on my metal bar, whereas his car was near totalled (if not entirely, didnt wait around). Don't mess with others on the road guys, you never know. If this BMW was hogging the left lane, would not move over for faster traffic and made me go around him from the right, only to CUT me, I'd need to visit Kenny to pick up a 1999 civic front bumper :)
Meh I would have drove around him on the right and called it a day. Unless it was a cab driver. Cab drivers get riled up so easily.
 
Le pire la dedans la journaliste a trouvée le numero de cellulaire a mon chum de gars qui chauffais pis cest avec lui qu'elle a faite l'entrevue téléphonique lol

Sont assez vite pour trouver des informations eux autres c'est fou.

Envoyé de mon SM-G930W8 en utilisant Tapatalk

Tout ce beau monde là qui diffuse ta vidéo ils te payent des droits d'auteur pour utiliser ton contenu?
 
Tout ce beau monde là qui diffuse ta vidéo ils te payent des droits d'auteur pour utiliser ton contenu?
Si ils veulent me payé... qu'ils le fassent.. mais je m'en fou pas mal.. si les deux tata se font coller ben je vais être plus que content.

Envoyé de mon SM-G930W8 en utilisant Tapatalk
 
Back
Top