Black Friday / Cyber Monday 2019

How can you even compare Costco to Super C? Super C sells one of the worst quality meat in north america.
Les barres tendres, céréales, etc. Même marques. Pour la viande j'en ai déjà acheté à super c et c'est ordinaire mais c'est comestible pareil.
 
Les barres tendres, céréales, etc. Même marques. Pour la viande j'en ai déjà acheté à super c et c'est ordinaire mais c'est comestible pareil.

Ya just the meat, veggies meh rest is fine too. But the meat is really bad, then maxi is close 2nd. Mon entourage we stopped buying meat at those two unless we have no choice, we BBQ at lot summer time and it just doesn't taste as good as IGA /Metro.

I really like the meat quality at Costco, great deals can be had too at times.

Anyways its for another thread.
 
Costco meat quality is good as expected. You can also buy entire pieces and cut it up at home as well. I love Costco
 
Ya just the meat, veggies meh rest is fine too. But the meat is really bad, then maxi is close 2nd. Mon entourage we stopped buying meat at those two unless we have no choice, we BBQ at lot summer time and it just doesn't taste as good as IGA /Metro.

I really like the meat quality at Costco, great deals can be had too at times.

Anyways its for another thread.
I prefer super C than maxi for meat. Yes it's not great but it's really cheap. Last time I went to maxi expecting to load up the freezer, I realized that it was almost the same price as my local butcher.

My butcher has picaña and onglet de boeuf for 18-22$/kg and they're both solid choices for a bbq, much tastier than 20-30$/kg steaks.
 
Les barres tendres, céréales, etc. Même marques. Pour la viande j'en ai déjà acheté à super c et c'est ordinaire mais c'est comestible pareil.
La viande du Costco
c406890f8ba43b86bc7d77724df9d177.jpg
 
J'ai commandé un Ipad pour mes parents. Le leur a briser il y a 1 mois et je leur ai dit d'attendre le black friday, quil allait surement avoir de bon rabais. en effet, excellent rabais au wal-mart.

Sinon, ont vient d'acheter les batteries AA rechargeable de sur Amazon. Ils nous en manque a la maison et vient de tomber en spécial de 6$. C'est nos depense de cet année haha. Ha oui, la TV nous a lacher donc on va aller chercher la TCL surement. Beau bon pas cher. Vraiment mieux que de ne pas avoir de TV a la maison
 
J'ai commandé un Ipad pour mes parents. Le leur a briser il y a 1 mois et je leur ai dit d'attendre le black friday, quil allait surement avoir de bon rabais. en effet, excellent rabais au wal-mart.

Sinon, ont vient d'acheter les batteries AA rechargeable de sur Amazon. Ils nous en manque a la maison et vient de tomber en spécial de 6$. C'est nos depense de cet année haha. Ha oui, la TV nous a lacher donc on va aller chercher la TCL surement. Beau bon pas cher. Vraiment mieux que de ne pas avoir de TV a la maison

Ça sert encore à quelque chose des batteries AA de nos jours?
 
Back
Top