Black Friday / Cyber Monday 2019

Roku fonctionne au Canada j'ai une TCL Roku 32" dans cuisine.

Assure toi que tes entrees sont du bon cote sinon tu vas t'ennuyer de ta mere. Sur les TCL elles sont a DROITE quand t'es face a TV.

Sinon c'est une excellente TV.
 
j'ai commandé la TCL 65" et elle était moins cher en ligne sur costco que sur amazon

à date je suis très satisfait de la mienne mais faut comprendre que c'est de l'entré de gamme!!
 
Amazon Firestick 4k 50% de rabais sur amazon a 34.99$. aussi disponible a la source best buy staples et pharmaprix

Sent from my SM-N960W using Tapatalk
 
Shameless plug but Perry Performance is live with their legendary Black Friday sale- until Monday!
 
Les essuie glace Trico Ice sont a 14.99$ chez Carquest au lieu de 25-35$ selon la grandeur.

Walmart les paquets de pile Energizer sont genre a 70-75% de rabais, 6.99$ pour un paquet de 24 AA
 
All the sports franchises for 2020 for all consoles are on sale for 39,99$ at Wal-Mart and I think Best Buy have a few as well. NHL 20 (this one doesn't exist on the Switch though), Madden 20 and NBA 2K20.
 
I am more concerned on the durability than the image quality... you won't be able to tell after 5 months

Wat8.jpg


Roku TVs are among the least expensive on the market. The image quality will not be the best. Durability when talking about electronics is ridiculous since we all know they are obsolete within the time the warranty ends.
 
Back
Top