Cadillac CT5-V

They drive like shit

Yeah, coming from u, I'm not suprised! if it's not a beemer it's a piece of junk! But u clearly never drove one! Looool

Go drive a CTS-V and try not smiling every time ur foot hits the gaz! The Ats-V handles awesome! If these new models are anything like the 2014 + caddy's, really fun cars!!
 
Caddy isn't sure what it wants to be. There a time when people might have cared about the brand but that could have also been the complete lack of choice.

Even down in "retirement" states Lexus and Mercedes have taken over from what Cadillac once had. Only thing they seem to sell in huge numbers are escalades

Lexus est pas une marque de Luxe. C'est une marque premium.
 
The ATS and former CTS were actually praised for their driving dynamics. The V-specs were superior the their germain counterparts (but the generations update of the germains were never in sync with cadillac, soo they would not keep the top spot for long) . Their only issues are 1) interior is couple notches bellow in term of styling and material 2) almost equal price, but higher depreciation and less features.
 
Je viens de m'acheter un ats manuel rwd lsd pour la rue-track et je doit dire que c'est toute qu'une voiture. Le châssis est vraiment malade, la position de conduite est vraiment hot et le moteur 2 l marche en salle. Je suis sur qu'on ct5 blackwing doit être malade a chauffer
 
Je viens de m'acheter un ats manuel rwd lsd pour la rue-track et je doit dire que c'est toute qu'une voiture. Le châssis est vraiment malade, la position de conduite est vraiment hot et le moteur 2 l marche en salle. Je suis sur qu'on ct5 blackwing doit être malade a chauffer

Une CT5 Premium luxury 3.0T est le fun, la V normale est encore plus le fun et le 6.2SC doit simplement être malade... Ayant eu la chance d'essayer une Camaro Zl1 avec le même moteur je peux vous dire que c'est la voiture ''stock'' la plus f*cking violente sur la route.

Hâte que nous ayons des Black Wings en inventaire.

YOLO
 
Back
Top