Première fois que je entend parler. Mon opinion en général est que les suppléments ou les superfood servent juste à vider ton portefeuille. Laisse nous savoir comment ça fonctionne pour toi.
Sent from my SM-T820 using Tapatalk
Anyone here supplement with some of the "medicinal" mushrooms? Chaga, Lion's Mane, Reishi, Ashwagandha etc...
Bought a few samples on black friday.
Première fois que je entend parler. Mon opinion en général est que les suppléments ou les superfood servent juste à vider ton portefeuille. Laisse nous savoir comment ça fonctionne pour toi.
Sent from my SM-T820 using Tapatalk
Cafe organo gold has special mushroom in it...
Reishi...
Ca me rappelle qu'un ancien chum de travail a essayer de me faire rentrer dans son système de vente de marde.
Fuck it les best c'est les "magic"
You need to have your fuel pump/ fuel module / pressure regulator bench tested? Contact me
Any question about in tank fuel system (low fuel warning light, pressure regulator, fuel level sensor, fuel tank pressure sensor...), I can possibly help.
La poudre de penis de tigre est aussi un truc en chine...
You need to have your fuel pump/ fuel module / pressure regulator bench tested? Contact me
Any question about in tank fuel system (low fuel warning light, pressure regulator, fuel level sensor, fuel tank pressure sensor...), I can possibly help.
Fais longtemps j’ai pas fait de schrooms maudit que c’est le fun
Trop longtemps moi aussi... Meme ma blonde on willing!
I am a skeptic as well, but at the same time, if psilocybin can fuck you up to the level it can, and it's just a mushroom, is it not plausible other mushrooms can have different effects? We'll find out.
two of my close friends healed chronic pain with micro dosing psychedelic shrooms...
0psi .· ` ' / ·. 30psi
Envoyé par Umberto Eco
Best Internet Security and content management/control on Firefox
http://noscript.net/