Toyota Yaris GR-4

Mathhhh

Well-known member
Toyota on sorti un nouveau tease pour la Yaris GR-4. Pour l'instant, l'info sort au compte goute.. ça pourrais être intéressant..


https://www.motor1.com/news/386025/toyota-yaris-gr-teaser-video/

A pint-sized, rally-inspired hot hatch sounds like a lot of fun.

A new teaser video provides the best look yet at the upcoming Toyota Yaris hot hatch that appears to wear the GR-4 moniker. What's clear is that this a rallying-inspired machine with big mud flaps and huge fender flares.

TGR's Master Driver Morizo put GR Yaris to its final test. Get ready for it.#GR4 #GRYaris #TOYOTAGAZOORacing #WRC #TGRWRT pic.twitter.com/CitCKRiNQu
— TOYOTA GAZOO Racing (@TOYOTA_GR) December 4, 2019

Toyota originally intended to debut the Yaris GR-4 during the Rally Australia from November 14 through 17. However, wildfires forced the company to delay the unveiling. The tweet (above) references the vehicle undergoing "its final test," suggests the new date for the launch is very soon.

Toyota isn't yet confirming anything about the Yaris GR-4's powertrain, but what the company is showing looks very exciting. In the teaser video, the engine has a deep burble and seems to do an all-wheel-drive launch. A report from Japan suggests the hot hatch packs a turbocharged three-cylinder powerplant. However, there are also allegedly competition versions with a 1.6-liter turbocharged four-cylinder for the WRC R5 class and All Japan Rally Championship.

Pensez-vous que ça va sortir ici ? J'ai hâte de voir le look.. pour l'instant. pas sur..
 
Pensez-vous que ça va sortir ici ? J'ai hâte de voir le look.. pour l'instant. pas sur..

Nope:
Because of the differences between the Mazda-based Yaris available in America and the Toyota-developed one in the rest of the world, the GR-4 is not coming to the United States. It'll remain forbidden fruit for Americans for the foreseeable future.
 
C'est pas un VuS, l'Amérique s'en balance

Envoyé de mon SM-A520W en utilisant Tapatalk
 
Yeah...
No...
Not for the north american market.
J'aurais pris la Yaris de base pour vendre ici point.
Pas que celle qu'on as est pas bonne au contraire, c'est une bonne petite voiture honnête.
Juste, la nouvelle pour le marché Japonais/européen est fan-tas-ti-que au niveau look et design.

(La parcontre, c'est le gars trop passionné qui parle et pas le vendeur. lol)

Anyways. :dunno:

Aussi, c'est la voiture du WRC les teasers. C'est pas une voiture pour consommateurs.
 
Yeah...
No...
Not for the north american market.
J'aurais pris la Yaris de base pour vendre ici point.
Pas que celle qu'on as est pas bonne au contraire, c'est une bonne petite voiture honnête.
Juste, la nouvelle pour le marché Japonais/européen est fan-tas-ti-que au niveau look et design.

(La parcontre, c'est le gars trop passionné qui parle et pas le vendeur. lol)

Anyways. :dunno:

Aussi, c'est la voiture du WRC les teasers. C'est pas une voiture pour consommateurs.
Fantastique? Tu l'as testée?

Personnellement je la trouve plutôt laide et elle fait bon marché. Mais c'est sûr que ça aurait été plus facile à vendre qu'une Mazda 2 2015 rebadgée.
 
Fantastique? Tu l'as testée?
Je sais que tu haïs les vendeurs, mais are you retarded?
marché Japonais/européen

Oui Broody, tout les méchants vendeurs vont au Japon pour tester les nouveaux modèles pour pouvoir mieux te fourrer. /s (Edit : Added Sarcasm tag just in case.)


Personnellement je la trouve plutôt laide
C'est ton opinion, tu lui as droit. Stop treating your opinions as if they are facts.

Oh no! You pointed out a know fact that I tell every client, that we tasked mazda with building us a Yaris! Whatever are we going to do?


J'aurais du ajouter "INB4 Broody qui me spam du hateful bullshit parce qu'il aime pas les vendeurs.
 
Yeah...
No...
Not for the north american market.
J'aurais pris la Yaris de base pour vendre ici point.
Pas que celle qu'on as est pas bonne au contraire, c'est une bonne petite voiture honnête.
Juste, la nouvelle pour le marché Japonais/européen est fan-tas-ti-que au niveau look et design.

(La parcontre, c'est le gars trop passionné qui parle et pas le vendeur. lol)

Anyways. :dunno:

Aussi, c'est la voiture du WRC les teasers. C'est pas une voiture pour consommateurs.

La voiture du teaser oui. Mais il y aura une gr-4 pour la production standard.

Unlike the Yaris GRMN's limited production run, the GR-4 would be a standard production model. Motor Magazine indicates that Toyota intends to produce around 1,000 units a month of this new Yaris hot hatch. In Japan, the performance-focused version goes on sale in mid-2020. It's not clear when the model might arrive in europe.
 
Je sais que tu haïs les vendeurs, mais are you retarded?


Oui Broody, tout les méchants vendeurs vont au Japon pour tester les nouveaux modèles pour pouvoir mieux te fourrer. /s (Edit : Added Sarcasm tag just in case.)



C'est ton opinion, tu lui as droit. Stop treating your opinions as if they are facts.


Oh no! You pointed out a know fact that I tell every client, that we tasked mazda with building us a Yaris! Whatever are we going to do?


J'aurais du ajouter "INB4 Broody qui me spam du hateful bullshit parce qu'il aime pas les vendeurs.

Tu as la mèche courte...
 
super cool. too bad we won't get it, but instead we'll be getting the Mazda2 hatch, which is a simpler more fun subcompact. I'd be down for that as a replacement.
 
Back
Top