The New Mclaren 765LT

Jeremi01

-- STATISTICIEN --
Oh, Si seulement j'étais le kid qui a gagné le 70 Millions :laugh:


https://www.motor1.com/news/401853/mclaren-765lt-debut/
The 765LT uses McLaren's 4.0-liter twin-turbo V8 that makes 755 horsepower (563 kilowatts and 590 pound-feet (800 Newton-meters) of torque in this application. The power runs through a seven-speed dual-clutch gearbox with tweaks that make shifts 15-percent faster than a 720S. McLaren claims the 765LT can hit 60 miles per hour (96 kilometers per hour) in 2.7 seconds, 62 mph (100 kph) in 2.8 seconds, and 124 mph (200 kph) in 7.2 seconds.

The want is strong






 
à moins de vouloir les bragging rights, la 600LT ou 675LT est aussi intéressante au niveau des performances pour monsieur et madame tout le monde.

J'aime bien de derrière de celle-ci, mais toujours pas certain du devant de la 720S
 
Ça va faire mal... 80kg plus léger et ~50hp de plus

La 720S de base a deja un solide avantage sur tout le monde côté poids/puissance.

a18136e184348a60189fce0ef6f4681b.jpg


Tableau comparatif de la puissance whp sur le même dyno et pesé indépendamment.

Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
super pretty *tu* even tho if i had the choice to buy something with 70 M id get a koenigsegg man oh man these cars are even sicker!
 
Do parts of the interior still fall off at random times in true british car nature? The 720S it happens so often you need to carry a roll of double sided tape.
 
C'est vraiment pas fiable Mc Laren ?
Tout les modèles et peu importe l'année ?

Domage si c'est le cas pcq au niveau performance elles sont au rendez-vous et au niveau look elle sont fucking sexy , plus que tout ce qui ce fait chez Lambo ( pas dure battre , sauf la Diablo Mmmm ! ) et Ferrari.
 
C'est vraiment pas fiable Mc Laren ?
Tout les modèles et peu importe l'année ?

Domage si c'est le cas pcq au niveau performance elles sont au rendez-vous et au niveau look elle sont fucking sexy , plus que tout ce qui ce fait chez Lambo ( pas dure battre , sauf la Diablo Mmmm ! ) et Ferrari.

Les nouveaux sont fiables...
Meme Tres fiable je dirais.
 
Combiens ça vaut cette merveille?
Planned for a debut at the canceled 2020 Geneva auto show is McLaren's 765LT, the more dynamically focused sibling to the 720S.

The 765LT makes 754 horsepower and weighs less than 3000 pounds in its lightest configuration.

First deliveries of the new McLaren are expected in October, at a price around $375,000.
 
Les nouveaux sont fiables...
Meme Tres fiable je dirais.

They haven't really addressed the endless electric/electronic issues they have been having. Anti Theft issues at random times or even the ability to open the doors... Most of them don't have a physical connection between the door latch and the locking or whatever mechanism. Yea there is a back up fail safe which requires you to lay on your back on the ground besides that lovely McLaren which you open the door and pray it starts. This is even better during F1 weekend in the underground parking at Sheraton Downtown...
 
Le marché de la voiture sport de luxe au QC est assez restreint et dernièrement il semble être assez au ralenti..

Est-ce que ca se vend? Bonne question...

Une 12C est pas le meilleur exemple non plus.. première voiture du retour de Mclaren. Vieillît pas super bien côté look, pas fiable plus qui faut..

J’en aie vue plusieurs aux alentours de 100k$!!!


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Le marché de la voiture sport de luxe au QC est assez restreint et dernièrement il semble être assez au ralenti..

Est-ce que ca se vend? Bonne question...

Une 12C est pas le meilleur exemple non plus.. première voiture du retour de Mclaren. Vieillît pas super bien côté look, pas fiable plus qui faut..

J’en aie vue plusieurs aux alentours de 100k$!!!


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
La 12C si tu as pu de garantie c'est du suicide.

Voir les vidéos de Hoovies garage ..
 
La 12C si tu as pu de garantie c'est du suicide.

Voir les vidéos de Hoovies garage ..
Just need to make sure the sale goes through a McLaren dealer. Otherwise the extended warranty isn't transferable. The gearbox issues are such a mixed bag on the 12c. It can be fixed now with a seal kit.

If this nonsense in China keeps up and virus issues the supercar market is going to take a huge hit.

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
Back
Top