Page 15 sur 41 PremièrePremière ... 5131415161725 ... DernièreDernière
Affichage des résultats 281 à 300 sur 810

Discussion: Store raid

Forum God

Status
    Car:
    No vehicle ?
    Likes (Given)
    3160
    Likes (Received)
    3310
    Citation Envoyé par AcuraBoy Voir le message
    Le racisme c'est une opinion que l'on a d'une personne basé sur son apparence racial. Cette opinion nous est transmis par nos parents/média/expérience de vie

Si je suis à Brooklyn, New-York a minuit le soir et que je me promène dans la rue et je croise un noir. Est-ce que je vais avoir une crainte?? Et si je croise un asiatique?? Je dit ca parce que les stéréotype joue un gros rôle dans le racisme

On se le cachera pas, avez-vous vue des Asiatique qui ont piller des stores dans les média? 75% était des blacks et 25% des blancs. Comment veux-tu expliquer sa a quelqu'un que c'est une simple coincidence???

Les médias/réseau sociaux alimente le racisme. Quand tu vois des blacks tabasser une vieille madame qui veux protéger son store ca te fais quoi comme feeling. J'essaye de trouver des blancs tabasser une vieille madame qui veux protéger son store pis je trouve pas ce genre de vidéo sur youtube.

Les vidéos avec plein de view ben c'est un black.

Les médias alimente le racisme x100000
    Il y a aussi le gratin culturel et politique affirmant qu'il existe un racisme systémique au Canada et au Québec. Sont-ils mieux?

Lorsque je vois Sugar Sammy affirmé qu'il y a du racisme encore au Québec. Lui-même qui fait son pain et son beurre de jokes racistes. Ah ben là, je comprends. C'est raciste si t'as pas la bonne couleur, t'es brun... tu peux faire des jokes racistes: t'es correct. T'es blanc, même cligner des yeux est considéré comme du racisme.

Pink slips only

Status
    Car:
    BMW e46 m3
    Likes (Given)
    857
    Likes (Received)
    553
    Ce gars la est spot on. En plus il est noir alors les SJW blancs ''pas racistes du tout'' vont peut être l'écouter.

https://www.facebook.com/thehodgetwi...8641038684978/

''White privilege''

On est en 2020. Je le voit pas personnellement. Mais bon, je suis pas noir alors on va dire que je sais pas de quoi je parle.

Mais je vois des blancs se faire revirer de bord pour des jobs, même si ils sont plus qualifiés, parce qu’on veut représentation ethnique et surtout pas se faire taxer d'employeur raciste.

Je vois des standards différent pour les noirs versus la police. Dans certaines villes et quartiers, le policiers ne les interpellent plus pour des vérifications de routine. Il ferment les yeux quand ils le voient faire des infractions. Ils interviennent seulement quand ils n'ont plus le choix suite a des plaintes.

Je vois un système de justice qui les traite de façon plus clémente parce qu’il y a apparence de préjudice racial.

Je vois une culture violente qui dénigre les femmes avec certains artistes hip hop, qui ont un contenu qui ne passerait jamais avec une autre race.

Je vois une société qui se veut égalitaire, mais qui pointe constamment le ''blanc'' du doigt pour tout les problèmes raciaux.
    Tu peut pas être égalitaire et traiter tout le monde pareil, sinon tu te fais traiter de raciste. Et les hypocrites embarquent dans le mouvement parce que c’est a la mode et personne ne veut ternir tête a un noir qui abuse de sa couleur.

Surtout pas les politiciens et les médias. Belle gang de pourritures. Tout ces morts et ces blessés a cause d'eux. Ils ont du sang sur les mains.
    Dernière modification par espritv8 ; 03/06/2020 à 13h57.

3. Likes peanut, lord_galathon Liked this post
    Legacy Member

Status
    Car:
    No vehicle N/A
    Likes (Given)
    764
    Likes (Received)
    1907
    Citation Envoyé par espritv8 Voir le message
    Ce gars la est spot on. En plus il est blanc alors les SJW blancs ''pas racistes du tout'' vont peut être l'écouter.

https://www.facebook.com/thehodgetwi...8641038684978/

''White privilege''

On est en 2020. Je le voit pas personnellement. Mais bon, je suis pas noir alors on va dire que je sais pas de quoi je parle.

Mais je vois des blancs se faire revirer de bord pour des jobs, même si ils sont plus qualifiés, parce qu’on veut représentation ethnique et surtout pas se faire taxer d'employeur raciste.

Je vois des standards différent pour les noirs versus la police. Dans certaines villes et quartiers, le policiers ne les interpellent plus pour des vérifications de routine. Il ferment les yeux quand ils le voient faire des infractions. Ils interviennent seulement quand ils n'ont plus le choix suite a des plaintes.

Je vois un système de justice qui les traite de façon plus clémente parce qu’il y a apparence de préjudice racial.

Je vois une culture violente qui dénigre les femmes avec certains artistes hip hop, qui ont un contenu qui ne passerait jamais avec une autre race.

Je vois une société qui se veut égalitaire, mais qui pointe constamment le ''blanc'' du doigt pour tout les problèmes raciaux.
    Tu peut pas être égalitaire et traiter tout le monde pareil, sinon tu te fais traiter de raciste. Et les hypocrites embarquent dans le mouvement parce que c’est a la mode et personne ne veut ternir tête a un noir qui abuse de sa couleur.

Surtout pas les politiciens et les médias. Belle gang de pourritures. Tout ces morts et ces blessés a cause d'eux. Ils ont du sang sur les mains.
    https://www.facebook.com/watch/?v=2433078543642085

Lives at the track

Status
    Car:
    Mazda 3
    Likes (Given)
    97
    Likes (Received)
    2205
    Now watch hundreds of white people get on the ground to renounce their white priviledge.

These clowns will leave this place thinking they actually accomplished something. This is the real life equivalent of changing your profile picture on Facebook to support a cause.
    Dernière modification par Omokocha ; 03/06/2020 à 13h14.

Legacy Member

Status
    Car:
    BMW I6T
    Likes (Given)
    5244
    Likes (Received)
    4585
    Citation Envoyé par espritv8 Voir le message

.
    Oups

STREETRACING KILLS
    ....please race on the highway !

Forum God

Status
    Car:
    No vehicle
    Likes (Given)
    751
    Likes (Received)
    1180
    Citation Envoyé par CRNKY Voir le message
    If anyone know anything about this guitar stolen from Steve's Music Store by this guy, please send me a dm, it was not for sale it's a friend's guitar. It's a unique guitar, hard to miss. Thanks!

Pièce jointe 43811

Pièce jointe 43812

Pièce jointe 43813

Pièce jointe 43814

Pièce jointe 43815
    102387914_172500707564579_2515003690281074688_o.jpg

8. Likes CRNKY, android25ua Liked this post
    Pure Baller

Status
    Car:
    No vehicle Noneya
    Likes (Given)
    1378
    Likes (Received)
    1714
    So a basketball commentator got fired because when asked his opinon about BLM, he replied "ALL LIVES MATTER".

So basically by firing him they are saying he is wrong that NOT all lives matter ???? wtf lol
    Citation Envoyé par Grim Voir le message
    I had one in the past, it got shutdown. I am banned from almost everywhere.

10. Likes HeavyMetal, android25ua Liked this post
    Senior Member

Status
    Car:
    Arctic Cat wrrRRR PSHHHhhh
    Likes (Given)
    1479
    Likes (Received)
    2254
    Citation Envoyé par CuddlyJen Voir le message
    So a basketball commentator got fired because when asked his opinon about BLM, he replied "ALL LIVES MATTER".

So basically by firing him they are saying he is wrong that NOT all lives matter ???? wtf lol
    https://wwos.nine.com.au/news/nba-an...ngle%20One!%22

This situation greatly fuels me to quit/close the remaining of my social media accounts.
    Everyone with a black picture on their profile, or "BlackLivesMatter" caption is effectively insinuating a racist attack towards all the people that aren't black.

Regardless of the fact that I originally come from eastern Europe, I never had and don't have any segregative views between, whites, blacks, yellow or beige. We are all people. We all eat the same way, and we all shit the same way.
    What's going on in the world right now, is sick.
    BMW: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    BMW E34: ( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
    BMW E34 M5: ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)

Senior Member

Status
    Car:
    KTM pleiades
    Likes (Given)
    1085
    Likes (Received)
    1674
    Citation Envoyé par CuddlyJen Voir le message

Yeah, that was pretty fucked.

I never knew that "All lives mather" was supposed to be a knock on BLM. These guys need a thicker skin. In what kind of bizarro world is that statement more offensive than saying that "one race matters". It's why we have the charter of rights in Canada... Because everybody matters.

It's the correct answer.

Forum God

Status
    Car:
    Geo Metro
    A.K.A:
    QSR01
    Likes (Given)
    32003
    Likes (Received)
    21875
    Citation Envoyé par android25ua Voir le message
    https://wwos.nine.com.au/news/nba-an...ngle%20One!%22

This situation greatly fuels me to quit/close the remaining of my social media accounts.
    Everyone with a black picture on their profile, or "BlackLivesMatter" caption is effectively insinuating a racist attack towards all the people that aren't black.

Regardless of the fact that I originally come from eastern Europe, I never had and don't have any segregative views between, whites, blacks, yellow or beige. We are all people. We all eat the same way, and we all shit the same way.
    What's going on in the world right now, is sick.

Legacy Member

Status
    Car:
    No vehicle N/A
    Likes (Given)
    764
    Likes (Received)
    1907
    Citation Envoyé par kahos Voir le message
    Yeah, that was pretty fucked.

I never knew that "All lives mather" was supposed to be a knock on BLM. These guys need a thicker skin. In what kind of bizarro world is that statement more offensive than saying that "one race matters". It's why we have the charter of rights in Canada... Because everybody matters.

It's the correct answer.
    Convenient that the post is completely devoid of context and details, you know just to make sure it fits the prevalent narrative around here.

He wasn't fired, he resigned but fair enough you could say he was forced to resign which is effectively a firing.

He didn't simply express his opinion as an answer to a question: it was in response to a player's tweet who the announcer has a heated history with and there is no love lost between them. So when the player sarcastically asks him what his thoughts on BLM are and he responds "all lives matter" maybe just maybe it's fair to see it as being antagonizing and not meant in the most generous way that it could be interpreted.

https://www.sfgate.com/warriors/arti...l-15311268.php

15. Likes Ronin Liked this post
    Pure Baller

Status
    Car:
    No vehicle Noneya
    Likes (Given)
    1378
    Likes (Received)
    1714
    Citation Envoyé par Spiter_01 Voir le message
    Convenient that the post is completely devoid of context and details, you know just to make sure it fits the prevalent narrative around here.

He wasn't fired, he resigned but fair enough you could say he was forced to resign which is effectively a firing.

He didn't simply express his opinion as an answer to a question: it was in response to a player's tweet who the announcer has a heated history with and there is no love lost between them. So when the player sarcastically asks him what his thoughts on BLM are and he responds "all lives matter" maybe just maybe it's fair to see it as being antagonizing and not meant in the most generous way that it could be interpreted.

He was fired from the radio show. It's litterally in the first phrase of the text.

And even with the context, he's not wrong in saying all lives matter.

The play-by-play announcer for NBA team Sacramento Kings has resigned from his job and was fired from his radio show for tweeting "All Lives Matter" amid the George Floyd protests.
    Citation Envoyé par Grim Voir le message
    I had one in the past, it got shutdown. I am banned from almost everywhere.

Senior Member

Status
    Car:
    KTM pleiades
    Likes (Given)
    1085
    Likes (Received)
    1674

So which part of this is counter to "grow a thicker skin"? He was placed on leave before he resigned, so yeah the writing was on the wall...

Context? Two dipshits arguing on the internet? We've all done that...

He didn't instigate and his response was factual. Now, he gets fucked because of "what I think he meant is" and that he was presumably "happy to take the bait".

That's some BS SJW drama.
    Dernière modification par kahos ; 03/06/2020 à 15h51.

Pure Baller

Status
    Car:
    Hyundai sonata 2t
    Likes (Given)
    1091
    Likes (Received)
    1041
    Fak le gars était le Don Cherry du basket?

Forum God

Status
    Car:
    Geo Metro
    A.K.A:
    QSR01
    Likes (Given)
    32003
    Likes (Received)
    21875
    You people

Legacy Member

Status
    Car:
    No vehicle N/A
    Likes (Given)
    764
    Likes (Received)
    1907
    Citation Envoyé par kahos Voir le message
    So which part of this is counter to "grow a thicker skin"? He was placed on leave before he resigned, so yeah the writing was on the wall...

Context? Two dipshits arguing on the internet? We've all done that...

He didn't instigate and his response was factual. Now, he gets fucked because of "what I think he meant is" and that he was presumably "happy to take the bait".

That's some BS SJW drama.
    If BLM is largely a protest to bring attention to the mistreatment of african-americans in the US that's gone on for centuries and continue to be ignored by many, when you finally find yourself in a moment where attention is being paid to the problem and a conversation is happening to say that "All lives matter" is just another way of sweeping the problem under the rug.

A crappy analogy: Someone is asked to give a eulogy and instead of speaking about the deceased they talk about the thousands every year that die of cancer.
    Factual sure and not offensive on its own, but in the context maybe just maybe it is offensive if that happens to be someone you cared for?

If you look at BLM as just the culmination of ignoring black people and the problems they face, then responding to a statement about black lives mattering with an all lives matter comment is just the perpetuation of the problem.

Pure Baller

Status
    Car:
    Hyundai sonata 2t
    Likes (Given)
    1091
    Likes (Received)
    1041
    If BLM is largely a protest to bring attention to the mistreatment of african-americans in the US that's gone on for centuries and continue to be ignored by many, when you finally find yourself in a moment where attention is being paid to the problem and a conversation is happening to say that "All lives matter" is just another way of sweeping the problem under the rug.

A crappy analogy: Someone is asked to give a eulogy and instead of speaking about the deceased they talk about the thousands every year that die of cancer.
    Factual sure and not offensive on its own, but in the context maybe just maybe it is offensive if that happens to be someone you cared for?

If you look at BLM as just the culmination of ignoring black people and the problems they face, then responding to a statement about black lives mattering with an all lives matter comment is just the perpetuation of the problem.
    I'll be straight honest with you, to me ANYONE using the afro/African American to describe someone borned in America is racist. Mr Floyd was a pure bred American, nothing less.

Legacy Member

Status
    Car:
    Isuzu Trooper
    A.K.A:
    SiRGodfather
    Likes (Given)
    0
    Likes (Received)
    521

You're so deep down the rabbit hole you don't even know which way is up anymore....

Meanwhile Kaepernick is still black balled by the NFL and its ownership group for kneeling in protest for this exact issue, and anyone renouncing the treatment of Hong Kong by the CCP is kicked off internet platforms and is forced to publicly cow tow (hello NBA), but you really want to start perpetuating the silencing of dissenting and temporarily unpopular opinions on social matters?

Legacy Member

Status
    Car:
    No vehicle N/A
    Likes (Given)
    764
    Likes (Received)
    1907
    Citation Envoyé par almostock Voir le message
    I'll be straight honest with you, to me ANYONE using the afro/African American to describe someone borned in America is racist. Mr Floyd was a pure bred American, nothing less.
    Part of the reason why no meaningful progress has been made is that many still refuse to even accept the fact that black americans face a completely different reality.

Do you recognize that as a group they face harsher sentencing/prison time than their white counterparts for the same crimes?
    Do you recognize that as a whole although weed consumption is largely similar across ethnic groups blacks get charged with possession at a much higher rate?
    Do you recognize that for years through redlining black applicants would be denied loans/mortgages/services although they were no riskier borrowers than white counterparts?

The list goes on and on and on through historical grievances, but that happened to all Americans right?

Pure Baller

Status
    Car:
    Hyundai sonata 2t
    Likes (Given)
    1091
    Likes (Received)
    1041
    Part of the reason why no meaningful progress has been made is that many still refuse to even accept the fact that black americans face a completely different reality.

Do you recognize that as a group they face harsher sentencing/prison time than their white counterparts for the same crimes?
    Do you recognize that as a whole although weed consumption is largely similar across ethnic groups blacks get charged with possession at a much higher rate?
    Do you recognize that for years through redlining black applicants would be denied loans/mortgages/services although they were no riskier borrowers than white counterparts?

The list goes on and on and on through historical grievances, but that happened to all Americans right?
    Don't you think it's time to move on ?

Page 15 sur 41 PremièrePremière ... 5131415161725 ... DernièreDernière

Règles de messages