Cars & bids

c'est quoi la différence avec BAT ? A première vue je me disais que si les frais de l'acheteur était pas mal moins haut que BAT sa serait de la belle compétition, mais c'est quand même 4.5% (vs 5% pour BAT).
 
c'est quoi la différence avec BAT ? A première vue je me disais que si les frais de l'acheteur était pas mal moins haut que BAT sa serait de la belle compétition, mais c'est quand même 4.5% (vs 5% pour BAT).
Everyone is trying to be the next best thing and high hopes of being bought

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
god damn it ....

Cars & Bids
Sorry, your car isn’t a fit for Cars & Bids.
Thanks for submitting your 2000 chevrolet camaro SS to Cars & Bids. Unfortunately, we’ve determined your car isn’t a fit at this time. We wish you luck in selling it, and we hope you’ll consider us again in the future when you have other cars to sell!
 
C'est vraiment une idée qui sort de l'ordinaire. On n'avait jamais vu ça encore sur internet un site d'enchères en ligne...
 
I can feel Doug Demouro's spit from through the monitor...

If there's anyone out there in the COVID pandemic that should wear a face shield it's him but then he'd need wipers inside it.

I don't get how he can have that many subs honestly. His car reviews are about as relevant as Ke$ha in 2020.
 
I can feel Doug Demouro's spit from through the monitor...

If there's anyone out there in the COVID pandemic that should wear a face shield it's him but then he'd need wipers inside it.

I don't get how he can have that many subs honestly. His car reviews are about as relevant as Ke$ha in 2020.
Jsuis 100% daccord avec toi!

Sent from my SM-G965W using Tapatalk
 
lol this guy... le genre de gars qui doit sortir dehors dire bonne nuit à tous ses chars avant d'aller se coucher
 
Seriously he is so damned random about which cars he "likes" and which cars he doesn't.

We all have a favorite type of car. I'm partial to four door sedans and station wagons but I don't like two door coupes. Him? I've watched a few of his videos and still have no idea.
 
I like the quirks and features part.

Then test drive and score, I'm already on to another video.
 
Si vous ne l'aimez pas, pourquoi pas en profiter pour le troller en ajoutant à son site de fausses annonces?

Y a ben du monde qui font ça déjà sur kijiji. Pourquoi pas sur son site?
 
Si vous ne l'aimez pas, pourquoi pas en profiter pour le troller en ajoutant à son site de fausses annonces?

Y a ben du monde qui font ça déjà sur kijiji. Pourquoi pas sur son site?

Penses tu que ta Camaro SS 30ième aniversaire 1998 serait acceptée?
 
Penses tu que ta Camaro SS 30ième aniversaire 1998 serait acceptée?

Premièrement, la Camaro SS 30e anniversaire, c'est en 1997, pas en 1998.

Deuxièmement, j'ai jamais eu de Camaro de vie. J'ai un trop gros pénis pour me sentir complexité et compenser par un V8 américain.

Troisièmement, on pourrait essayer avec ma MINI Cooper mais il y a juste une chose: Doug, il me dérange pas.
 
Back
Top