Anyone working at a Nissan dealer?

Trupower Distribution

Well-known member
Looking to add a car to a work fleet. Nissan nv200 who can help me out? Closer to the west island the better. Inbox me. Looking to do the deal as soon as possible. Thanks.

Sent from my VOG-AL10 using Tapatalk
 
Looking to add a car to a work fleet. Nissan nv200 who can help me out? Closer to the west island the better. Inbox me. Looking to do the deal as soon as possible. Thanks.

Sent from my VOG-AL10 using Tapatalk
Go look at my friend's list on Facebook and go talk to Gabriel Parent he can hook you up for sure.

Envoyé de mon SM-G960W en utilisant Tapatalk
 
No nv200 in the whole province? I'm sure it's not a blast to drive but how does it compare with the Connect in terms of maintenance and reliability?
On a des Transit Connect au bureau.. C'est carrément un Focus avec une boîte de mini vanne.
4 cylindres 2 litres avec une 8 vitesses automatique.. C'est slow, ca consomme plus qu'un V8 5.3 et c'est très bruyant mais il semblerait qu'ils sont fiable quand même.

Envoyé de mon SM-G960W en utilisant Tapatalk
 
I'd buy a used mini truck or minivan to reduce the expenses for now. If business is good, then you can buy a new van. My opinion.
 
Vrai mais si tu peux trouver un Ford ranger pour 5000 $ est ce que ça vaut la peine de s'embarquer avec des paiements? Si la business plante, tu peux revendre ton véhicule et récupérer vs etre pris avec des paiements pour une voiture que tu n'as pas besoin. Je pense que c'est un facteur à considérer.

Envoyé de mon SM-G988W en utilisant Tapatalk
 
On a des Transit Connect au bureau.. C'est carrément un Focus avec une boîte de mini vanne.
4 cylindres 2 litres avec une 8 vitesses automatique.. C'est slow, ca consomme plus qu'un V8 5.3 et c'est très bruyant mais il semblerait qu'ils sont fiable quand même.

Envoyé de mon SM-G960W en utilisant Tapatalk

Je pensais que c'était encore le 2.5 ou 1.6t en option, c'est un bon move d'avoir supprimé le choix de moteur (le 1.6t consommait autant) et selon fuelly le 2.0 consomme autour de 25mpg vs 23 pour l'ancien 2.5.

On avait des 2.0 110hp 4at achetés usagés à mon ancienne job et c'était assez fiable et presque aussi agile qu'une compacte en ville, les 110hp ne me dérangeaient pas trop je roulais en cave pareil.
 
Last edited:
Sinon as-tu regarder dans le Gm pour son clone pour le City Express ?

Envoyé de mon LM-G850 en utilisant Tapatalk
 
Cash flow 101.

Leasing new is often cheaper than buying used.

Deductions on lease vs buy are also different.
That and less chances for costly breakdowns. Having the warranty is nice. If you are running a fleet don't mix it. Stick with one brand and model.



Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
Cash flow 101.

Leasing new is often cheaper than buying used.

Deductions on lease vs buy are also different.
For a business it worth it as you don't pay taxes and, interests are deductible and that it is all pre-income-tax money.

For personnal use it comes down to personnal preference.
 
Back
Top