Besoin d'avis pour 'Dragy'

SRT-What?

Legacy Member
Y'en as-tu qui en ont un et qui peuvent donner leur avis.

Pense offrir ça au beau père pour noel, il aime les gadgets électroniques, a un camaro de 700 forces et un skidoo tuné.

Ça vaut tu la peine ou c'est un cossin qui servira à rien après 6 mois ?
 
I have one in the Mini. It's pretty damn accurate if you mount it properly and get the app working. The app can be buggy at times and getting GPS signal. You really need to find a good road to try it out on as that's the biggest factor. I do believe there is some elevation correction algorithm.

What I've also discovered is that last month cool weather, forced induction is good for .2-.3 tenths easily on the same road vs height of July lol

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
Je verrais pas pourquoi il aimerais pas ca. C'est facile a utiliser, aucun fil qui traine, tu laisse le module dans le cup holder et tu link ton cell. C'est sur que si il veut filmer ses run, ca lui prend un cell mount dans le windshield mais non nescessaire pour sortir des data sans video.

Il a aucune correction pour le nombre de % de pente negative, Dragy va te donner tes resultats quand meme mais la run de sera pas ''valid'' si tu a plus de 1% de pente negative.
 
J'en ai un. C'est le fun a utiliser de temps en temps. Il a le dos magnetique alors je l'ai just garroche sur la grille de mon center speaker.
 
I use mine all the time at Napi & also other places 😁. Never had a problem with it & I leave it in the glovebox with no signal issues. I usually open the app, connect to the draggy & place my phone in my door pocket so it doesn’t fly around when I launch.

For comparison, my best run this year...

Napi time slip.
1/8 6.56@107.17
1/4 10.22@135.67

Draggy.
1/8 6.58@107.49
1/4 10.24@134.50
 
Last edited:
Back
Top