Formula 1 Official thread

I watched the netflix series and Vettel, as much as he can be the funnest guy when he’s in a good mood, he’s really unprofessional when things dont go his way. I get that he had a hard time last year, but his attitude was too much.

And now blaming Ocon when he rear ends him and the guy was just going straight...
 
8c8607fe0f9f71a854bee3d3af1ae861.jpg

Mazepin got my vote for his outstanding drive throughout the weekend!
 
Can't blame Maz so much yet, this is just race one and he spun 3 corners in. If you look at MSC onboard, he spun exactly the same way just didn't crash.
The car is shit.
I think Mazepin Sr. will just pull out like Stroll pulled out of Williams and Haas will disappear.

Kinda worried about what I'm seeing from Vettel. More whine and talk than do.
 
Quite a good race, great driving. except for VET and MAZ. I'm not really sad for MAZ. Tsunoda in the points for his first race!
 
J'ai écouté les derniers épisodes de Drive to survive sur Netflix hier soir et j'étais ultra impressionné de voir tout le contexte et l'arrière scène de la victoire de Perez. Puis là aujourd'hui je le voyais remonter depuis la dernière position pis j'tais comme "WWWuuuuuuuuuTTTT!!??" Sérieux ce gars là est un vrai combattant!

Et quelle fin de course HAM vs. VER, ça donne un bon feeling pour la saison!

D'après moi c'est la dernière année de Haas!
 
J'ai écouté les derniers épisodes de Drive to survive sur Netflix hier soir et j'étais ultra impressionné de voir tout le contexte et l'arrière scène de la victoire de Perez. Puis là aujourd'hui je le voyais remonter depuis la dernière position pis j'tais comme "WWWuuuuuuuuuTTTT!!??" Sérieux ce gars là est un vrai combattant!

Et quelle fin de course HAM vs. VER, ça donne un bon feeling pour la saison!

D'après moi c'est la dernière année de Haas!
Ils ont signé le Concord agreement jusqu'en 2025 et ils ont clairement indiqués qu'ils sacrifiaient 2021 pour concentrer toutes les ressources sur 2022 et les nouvelles régulations.

Avec leurs nouveaux sponsors d'après moi la pression doit être moins grande.
 
Il a accroché une McLaren dans les premiers tours et a perdu son front wing.

Donc il c'est ramassé en arrière et il a pas été capable de revenir.
 
Dommage pour Alonso avec un DNF...pas sur que les Alpines vont être dans le coup encore cette année
 
Can't blame Maz so much yet, this is just race one and he spun 3 corners in. If you look at MSC onboard, he spun exactly the same way just didn't crash.
The car is shit.
I think Mazepin Sr. will just pull out like Stroll pulled out of Williams and Haas will disappear.

Kinda worried about what I'm seeing from Vettel. More whine and talk than do.

Mazespin is a shit driver in the pool of professional drivers... He's not a bad driver as per say, he won and has a seat in an F1 car; buuuuut does he deserve it? fuck no, hes a walking piece of russian trash, disgrace to his country.
 
Back
Top