2022 Audi E-Tron GT

I hope it works out well sales wise. Porsche is having a real hard time moving Taycans. So many sitting on dealer lots.

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
I hope it works out well sales wise. Porsche is having a real hard time moving Taycans. So many sitting on dealer lots.

Sent from my EML-L09 using Tapatalk

Les chiffres de la Taycan sont quand meme ordinaire VS Tesla....

Et l'acheteur type d'une voiture électrique de meme s'en calisse de l'expérience de conduite, pour lui une Tesla c'est le st graal de l'innovation et du pied de nez au ICE
 
Les chiffres de la Taycan sont quand meme ordinaire VS Tesla....

Et l'acheteur type d'une voiture électrique de meme s'en calisse de l'expérience de conduite, pour lui une Tesla c'est le st graal de l'innovation et du pied de nez au ICE
Taycan is way too expensive period. The problem is more than that though. It will sell to current Porsche owners but won't get those who love their Tesla's to give them up. Porsche had to release a "cheaper" Taycan in USA. Go online here to Porsche Canada, last I checked 200+ were sitting in dealer inventory. More than any other model.

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
Electric car owners buy them for technology and standing (and internet bragging numbers) not for driving. They actually want it self driving asap so they couldnt care less that it can't run back to back fast passes, that it drives like a sports car, etc.
 
Electric car owners buy them for technology and standing (and internet bragging numbers) not for driving. They actually want it self driving asap so they couldnt care less that it can't run back to back fast passes, that it drives like a sports car, etc.
Exactly.
Plus no matter what...what a sacrilege compare Tesla to Porsche...like really. I like Tesla don't get me wrong ( thank you Elon ) but they are years away from Hyundai...in terms of quality. Never mind Porsche.

https://electrek.co/2020/09/22/tayc...hes-best-selling-car-destroys-panamera-sales/


Im sorry, but you're wrong ?

Sent from my SM-G781W using Tapatalk

No. Those are first year numbers. Always crazy...then it drops. As Gregster says you can have fun picking all kinds of colors in current inventory.
We still have a long way until 50% of electric car buyers will spend 100k + on an electric car.
 
https://electrek.co/2020/09/22/tayc...hes-best-selling-car-destroys-panamera-sales/


Im sorry, but you're wrong ?

Sent from my SM-G781W using Tapatalk
I'm sorry are you a fool? Those are the initial orders of the cars that people wanted. It doesn't take much to out sell a Panamera either. There a bunch sitting on dealers lots with pretty hefty price discounts. North America, specifically USA is Porsche most important market, always has been. The cheaper Taycan model was specifically made for USA to boost sales. We won't be getting it here.

911 delivery are always low in December and January. The production line shuts down around that time. To tell you the truth it's been up and down all year.

But please keep reading Electk
 
C'est une période triste pour les dash de char avec les boutons analogues qui disparaissent au profit d'un écran plat plein d'empruntes de doight :cry:

Avant les chars de luxe offraient des matériaux de luxe avec des subtilités comme des knobs en alluminium ou des boutons poussoirs qui éaient plaisant au toucher et qui donnaient une touche de "wow ca c'est un intérieur", maintenant tu as un écran plein d'empruntes dans toutes les marques confondues, j'espère que cette mode va arrêter :(
 
Currently in stock in Canada
262 Taycan
293 Macan
232 Cayenne
22 Panamera
52 Cayman/Boxster
13 911

This last week alone there were Taycans up for sale on auctions with 2-4k on them. This isn't a car you purchase. You lease it and get another. Tech changes very quickly.






Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
Je sais que je vais avoir l'air fan boy, mais c'est le plus beau char électrique period.

Et maintenant le pas fan boy, j’tacherais une tesla S plaid bien avant la RS e-tron GT si j'aurais a acheter un char électrique maintenant.
 
C'est une période triste pour les dash de char avec les boutons analogues qui disparaissent au profit d'un écran plat plein d'empruntes de doight :cry:

Avant les chars de luxe offraient des matériaux de luxe avec des subtilités comme des knobs en alluminium ou des boutons poussoirs qui éaient plaisant au toucher et qui donnaient une touche de "wow ca c'est un intérieur", maintenant tu as un écran plein d'empruntes dans toutes les marques confondues, j'espère que cette mode va arrêter :(

Y a rien de prie que des empruntes lol
 
C'est une période triste pour les dash de char avec les boutons analogues qui disparaissent au profit d'un écran plat plein d'empruntes de doight :cry:

Avant les chars de luxe offraient des matériaux de luxe avec des subtilités comme des knobs en alluminium ou des boutons poussoirs qui éaient plaisant au toucher et qui donnaient une touche de "wow ca c'est un intérieur", maintenant tu as un écran plein d'empruntes dans toutes les marques confondues, j'espère que cette mode va arrêter :(

Y a rien de prie que des empruntes lol

Really?
Ok...je ne sais meme pas la quel des options sarcastiques :
1. j'ai pas des empreintes.
2. je lave mes mains



3. la qualitee des ecrans selon les fabricants peut-etre?? true

J'ai quasiment pas des empruintes sur mes ecrans. Ou je prends votre "pleins des empruintes" , trop au serieux ?
 
I'm sorry are you a fool? Those are the initial orders of the cars that people wanted. It doesn't take much to out sell a Panamera either. There a bunch sitting on dealers lots with pretty hefty price discounts. North America, specifically USA is Porsche most important market, always has been. The cheaper Taycan model was specifically made for USA to boost sales. We won't be getting it here.

911 delivery are always low in December and January. The production line shuts down around that time. To tell you the truth it's been up and down all year.

But please keep reading Electk
Jesus christ greg, it was a question not a confirmation

Sent from my SM-G781W using Tapatalk
 
Really?
Ok...je ne sais meme pas la quel des options sarcastiques :
1. j'ai pas des empreintes.
2. je lave mes mains



3. la qualitee des ecrans selon les fabricants peut-etre?? true

J'ai quasiment pas des empruintes sur mes ecrans. Ou je prends votre "pleins des empruintes" , trop au serieux ?

Emprunte des empreintes lol
 
Back
Top