New Mercedes Benz C-Class (W206)

Wally West

Well-known member
C'est un leak
https://paultan.org/2021/02/21/2022-w206-mercedes-benz-c-class-pictures-leaked/

2022-W206-Mercedes-Benz-C-Class-leaked-1.jpg

2022-W206-Mercedes-Benz-C-Class-leaked-2.jpg


2022-W206-Mercedes-Benz-C-Class-leaked-3.jpg


2022-W206-Mercedes-Benz-C-Class-leaked-4.jpg
 
Mercedes has been behind competition for a while
Still is with this
Wtf is that dash
Remove the iPad and it looks like an average Mazda
 
Je trouve personnellement que Mercedes a les pires intérieur niveau esthétique de toute les marque de luxe.
 
They still didn’t drop the stupid 3 round vents in the middle. So close together you can have one rectangular , split inside with dual controls. No need for retarded 3 small circle like in an older taurus
 
Fugly, on dirait un vieux Elantra de derrière. En plus la C63 AMG devient un 4 cyl hybride lol
 
Nice S,E,C klass

They all look exactly the same
Commes les Audi, toutes pareilles

Mais l'intérieur des MB avec leur gros écran est laid, on dirait les gens de marketing/design ont dit "Tesla fait ça et sur internet c'est populaire alors on va faire pareil."
 
Commes les Audi, toutes pareilles

Mais l'intérieur des MB avec leur gros écran est laid, on dirait les gens de marketing/design ont dit "Tesla fait ça et sur internet c'est populaire alors on va faire pareil."

Les lignes de carrosseries sont vraiment soft aussi, je ne suis pas un fan de leur dernières générations
 
Rear end gives me a Mazda 3 vibe.

2022-W206-Mercedes-Benz-C-Class-leaked-3.jpg

The interior doesn't come across very nicely in pictures. Looks like a weird mix of materials and colours.

Cars aren't exactly spaceships. I don't know why you'd need two very large LCDs. Do people really care that much about their trip meters and distance to empty being in full HD w/ gimmicky animations? Looks, I've got the climate control set on 22! awesome!

I can't believe interior designers still haven't figured out that piano black doesn't belong in cars. It just ages so poorly.
 
Quand je regardes ça, une 190E me fait beaucoup plus rêver que ça !

Envoyé de mon LM-G850 en utilisant Tapatalk
 
les lignes sont fade et sans saveur, j'aimais bien mieux les modèles plus carré. On dirait un char de coiffeuse.
 
Back
Top