CAQ Racism solution!

Gregster

Legacy Member
Appoint a Québécois white guy from Saint Jérôme to the role. In before "white guy finds there is no racism as long as white people are first in line "

35e7ffb604aacb7d35e58acdea632937.jpg


Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
Faut admettre qu'en terme d'optique, ça paraît mal en esti de nommer un homme blanc dans la position lol
 
government creating fake useless job to make reports to report to people who will rephase the report for reporting.



it is what you get when you build your democratic system around media and journalism.
 
So being white and from St-jerome makes you unable to find a solution agaisnt racism ?

lol

What solution? This committee will crap out a 1 700 hundred pages report that no one will read and that will gather dust in the library of the National Assembly for years to come. This is strictly a PR appointment.

Smart politics would have been to appoint some rando black woman to "head" this project. The result will always be useless but it will appear more credible.
 
Pour les woke radicaux, c'est l'équivalent d'avoir nommé un propriétaire de bateaux négrier.

Un homme blanc dans un poste de pouvoir en 2021 c'est être l'alter ego d'un marchant d'esclave. La preuve? Il a engrossé sa servante importé d'Haïti.

Faudrait peut être que je pense à me convertir au Wokisme. Je trouve mes raccourcis intellectuel quasiment du même niveau que les leurs!!!

Envoyé de mon SM-G973W en utilisant Tapatalk
 
Anyways ceux qui sont offusqués par ça votent QS. La CAQ en a rien à chier de ces gens là
 
C est un vrai rapport sur le racist avec des vrais stats va dire que tout les race sont racist pas que les blanc.
Les groups subventionner n aime pas les vrais stats.

Avant dans les annee 90 le bus cest ingorer les race.
aujourd hui les organisation veut segmenter la populations. Race et Genre.

question argent.
 
Yes because in 2021, only black people “see” racism.

Only idiots would be triggered by this
It's nothing to do with black people. Someone from a minority group has likely experienced racism before and would be a better leader at dealing with it seriously vs some Legault yes man. Yes there is an optical side as well.

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
It's nothing to do with black people. Someone from a minority group has likely experienced racism before and would be a better leader at dealing with it seriously vs some Legault yes man. Yes there is an optical side as well.

Sent from my EML-L09 using Tapatalk

No matter who Legault chooses, you'll just laugh at it and say he has no plan.
 
Well he chose really badly in this case lol. Just goes to show how terribad Legault is at politics, he screws up even the easiest of layups.

Explain why he chose badly.... other then "the guy is quebecois and white".

I don't know Benoit Charette... tell us what you know of his background that makes him such a terrible choice.
 
Pour les woke radicaux, c'est l'équivalent d'avoir nommé un propriétaire de bateaux négrier.

Un homme blanc dans un poste de pouvoir en 2021 c'est être l'alter ego d'un marchant d'esclave. La preuve? Il a engrossé sa servante importé d'Haïti.

Faudrait peut être que je pense à me convertir au Wokisme. Je trouve mes raccourcis intellectuel quasiment du même niveau que les leurs!!!

Envoyé de mon SM-G973W en utilisant Tapatalk

Dude, pour les woketavistes, les POCs ont tellement souffert d'oppression qu'ils ne savent plus voir l'oppression quand elle est présente. Par contre ne leur demande pas si ils pensent pas que d'avoir eu une existence absente d'oppression ne leur fait pas voir de l'oppression là ou il n'y en a pas, you'll get doxed.
 
Back
Top