La marde est pogné en Afrique du Sud

Mon beau-frere est congolais, s'il me donne pas le cash qu'il me doit je peux le fouetter? Ou bien les médias vont me ramasser sur la place publique?

On vit dans une belle société deux poids deux mesures.

Je suis latino et ce genre de pratique c'est courant dans les pays comme dans l’Amérique Central pour les patrons qui ne payent pas. Ils mettent le bordel dans les fermes, endommagent les pickup ou camions ou s'en vont avec ceux qu'ils ont cueillis.
 
Ha ha ha ha ha

Ils doivent aussi avoir un genre de Dr Marquos qui agite l'épouventaille de l'hécatombe covidienne contre les manifestants!!

Envoyé de mon SM-G973W en utilisant Tapatalk
 
The biggest injustice in South Africa is that a tiny minority of people (5% of the population )owning 70% of the wealth of this country.

The rest (racism, corruption, racial and social inegalities, riots, civil unrest) are just symptoms of the cancer that is rotting the country from within.

The resource imbalance is too large to not cause negative impacts on their society.

It's a country with a racist, exploitative, white supremacist past since the europeans came here 400 years ago.



racist ignorant people here who don't know anything about sociology, history, economics or geopolitics should stay out of these types of threads. You're out of your depth here, go talk about something else.
DROP MIC

Bouhouhou le méchant homme blanc. Pas de trouble, on sort tout les blancs de là et je te garantie que dans 10 ans le pays vas être encore plus le bordel que présentement.
 
5gifhj.jpg
 
racist ignorant people here who don't know anything about sociology, history, economics or geopolitics should stay out of these types of threads. You're out of your depth here, go talk about something else.
DROP MIC

but then who will entertain us?
 
Back
Top