CloneDrive ou autre

Red96EK

Legacy Member
Je remplace mon dernier HD a plateau par un SSD, c'est rendu quel software "gratuit" pour cloner un drive qui vas pas juste envoyer une copie de mon stock an Chine qui fonctionne bien? Je pense que Acronis avais une version gratuite pour home un moment donner mais je trouve puis, d'autre option?
 
Des fois il y a une version gratuite avec le SSD. Check la boite pour un code de download.

C'est vrai, j'avais pas penser a ca, Crucial semble avoir une version sur leur siteweb qui marche juste avec leur drive, m'as checker ca quand le SSD vas rentrer, merci de l'idée!
 
Ils en ont pas mal tous ceux de marques connues. Je considère le Barracuda Q5 en spécial cette semaine sur Amazon.

Affiliate link: https://amzn.to/3XV28v7

lol.

[edit] actually given the performance and 5yr warranty the Sabrent Rocket is a better deal right now. 2Tb pour 209$...

Affiliate link: https://amzn.to/3h2dAEw
 
Last edited:
Macrium reflex

c Macrium Reflect, mais oui effectivement ca marche bien.

Macrium Reflect v8.0.7279 said:
Date 10th January 2023

--------------------------------------------------------------------------------

Macrium Reflect Free - Service Announcement

This is to notify that Macrium Reflect Free Edition is being retired. Security patches will be provided until 1st January 2024, but there are no planned feature changes or non security related updates following this update.

Note: This notice only applies to Macrium Reflect Free.

Please see the section 'Macrium Reflect Free Product - End Of Life (EOL)' in our support policy for more information.

Macrium Reflect Free Product - End Of Life (EOL) said:
Macrium Reflect Free v8.0 is the last version to receive feature, compatibility or bug fix updates.

Will future security vulnerabilities be fixed?

Yes, security patches will still be provided until 1st January 2024. After that date we will no longer provide any changes to the v8 Free code base.

Can I continue to use Macrium Reflect Free?

Yes, you can continue to use the software in perpetuity, your license to use the software is unaffected.

Will Macrium Reflect Free have any new features or updates for future Windows versions?

Macrium Reflect Free v8.0 supports Windows XP SP 3.0 up to, and including, Windows 10 & 11 version 22H2. There will be no new features or support for later Windows operating system updates.



Note: This notice only applies to Macrium Reflect Free.

God damnit

Mais est-ce que il va y avoir un Macrium Reflect Free v9.0?? Ou c'est la fin de la version gratuite???????
 
Back
Top