Article: The Spring Thread. Get In Here (Post your rides)

Ya de beau chars ici damn!

Summer toy!

2re1b1v.jpg
 
This year I must decide if I sell my car and get a huge profit then keep the cash to buy something else later...

Or I just keep it even though I don't even do 1000km as I know I might regret selling it.

Currently I want to keep it.

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

Parles-moi
 
unfortunately, cars aren't on my priorities this year (1st baby, house mortage and wedding). I have a DD (Mazda CX-5 2016) at this moment.

I'm just getting crazy checking out for a new toy lol I miss the scene a lot.

L'expérience est que meilleur après une pause, tu fais bien de mettre tes priorités à bonne place.
 
Pareil ici. La pause à été longue cause de famille et travail, mais la. Plus qu'un mois à attendre et beaucoup de pièces à installer
0609d9540164cb815f57048b443cbb37.jpg
 
I actually put winter wheels on the m3 and took it out twice. It was fun. I realized how much I missed the V8.
 
L'expérience est que meilleur après une pause, tu fais bien de mettre tes priorités à bonne place.

My dad did this his entire life. He pushed everything forward to give me and my brother the best life possible.

He died in September. Trust me, it's important to prioritize, but live your life man.
 
Ca fait 2 jours que je check tout les marques de coilsover possible pour mon jetta mais avec le taux de change de marde qu'on a je pense ben tuffer mes shock défoncé un autre été -_- Criss des rokkors cheap a l'os me revienne a 540$ apart du shipping qui coute un autre brun, c'est ridicule.

Les kw v1, j'avais le gout de brailler lol, ca revient a 1699$.
 
une pause de 5 mois par année, c'est ben en masse :D

ya un temps au printemps ou c'est l'équivalent du supplice de la goutte d'eau

My dad did this his entire life. He pushed everything forward to give me and my brother the best life possible.

He died in September. Trust me, it's important to prioritize, but live your life man.

C'est dommage pour ton père mais au moins il a réussi. Effectivement il faut un équilibre entre les 2, pour ma part j'aime tellement l'automobile que c'est une source de motivation pour avancer. Impossible de quitter c'est un mode de vie
 
Back
Top