Fermez les frontières, un nouveau virus apparaît: La COVID-19

Moi non plus je le trouve pas si pire, ca pourrait être mieux mais le fameux Chinatown de San Francisco, c'etais crissement degueulasse, moi pis ma on a calisser notre camp.

Je ne l’ai pas vue malheureusement, mais celui de Boston et Chicago étaient hot en maudit
 
Je pars au Japon dans 1 semaine et demi. J'pas super inquiet ni full hypocondriaque mais ca demeure inquiétant considérant que le Japon est le 2e pays qui a le plus d'infectés avec le bateau de croisière. Sur le site du gouvernement fédéral ca dit de prendre des mesures de sécurité normales fack je suis encore 'safe'
 
Porte un masque pis tu seras correct. Anyways tout le monde porte un masque labas virus ou non

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
Tser hier quand je disait que la situation était loin d'être sous contrôle et que ça allait surement devenir explosif en Italy .... Mon petit doigt d'épidémiologue autoproclamé ne c'était pas trompé.


italy.jpg
 
Dit ça a lui , pas a moi,
moi je le laisse aller l'avorton , depuis un bout je répond pas ou rarement a ses post envers moi et a ses post en général.
Me calisse bin raide de sa tite personne !

Yeah right, Stéphane! T'es dans le déni le + profond. lol
 
Je pense que la Chine aura regle son probleme avant tout le monde , le reste de la planete sera rendu dans la m pour longtemps.
 
Trust the CHO they said

"There has also been a surge in internal corruption allegations across the whole of the organisation, with the detection of multiple schemes aimed at defrauding large sums of money from the international body."

lol, meanwhile they are crying they are underfunded... Yea right...

https://www.abc.net.au/news/2020-02-17/coronavirus-who-underfunded-internal-corruption-allegations/11970382

China offered to build a 70 Million hospital in Etiopia for free, guess who else is Etiopian? Tedros the CHO director. Ofcorse hes gonna say Xinnie da poohs dick taste great and CHina NumbA OnE!

Fun fact: Half of all Etiopia debt belongs to China.
 
Last edited:
According to some here, based on the numbers, you have a 50/50 chance of dying from Covid in Italy.

There isn’t anyone recovered in Italy yet among the confirmed cases, so it’s more like 100% of the closed cases are death so far for Italy :bigup:

100% true whether you like it or not :bigup:
 
There isn’t anyone recovered in Italy yet among the confirmed cases, so it’s more like 100% of the closed cases are death so far for Italy :bigup:

100% true whether you like it or not :bigup:

55 case, 51 active, 2 deaths.

55-51-2 = 2. If they're not active neither are they dead conclusions is they're recovered. 2/4 closed cases is 50% last i checked. But this is still wrong. Explained here:

 
55 case, 51 active, 2 deaths.

55-51-2 = 2. If they're not active neither are they dead conclusions is they're recovered. 2/4 closed cases is 50% last i checked. But this is still wrong. Explained here:

giphy.gif
 
Back
Top