**** 2009 Spotted Thread ****

Status
Not open for further replies.
DSC00118.jpg

looks like a dog is driving.
 
[mrquote userid="47937" username="rb_mayhem" forum="4" thread="613213" message="7099585" ] seen this golf around Duvernay in laval quite often, quite ugly also

Hmm ugly ? you don't know Harlequin , NOOB[/mrquote]

Un char multicolor, même si c'est de série ça reste laid quand même
 
[mrquote userid="47937" username="rb_mayhem" forum="4" thread="613213" message="7099585" ] seen this golf around Duvernay in laval quite often, quite ugly also

Hmm ugly ? you don't know Harlequin , NOOB[/mrquote]

Fake Harlequin such as this one: GHEFUGLY.....

Real Harlequin: Ugly, but cool.
 
[mrquote userid="47937" username="rb_mayhem" forum="4" thread="613213" message="7099585" ] seen this golf around Duvernay in laval quite often, quite ugly also

Hmm ugly ? you don't know Harlequin , NOOB[/mrquote]

mehh, like i care, still ugly
 
Spotted on Sources blvd. when I got home from work yesterday, I think it was some sort of refrigeration truck.

1-2.jpg


3-1.jpg
 
LOl les char eneigé c quoi ? i vont attendre au printemps avant de revenir les chercher ou bien sont porté disparu pis y'on appelé leur assurance pour vol ? :p
 
LOl les char eneigé c quoi ? i vont attendre au printemps avant de revenir les chercher ou bien sont porté disparu pis y'on appelé leur assurance pour vol ? :p


ahahahaha , lol , camry rouhe 2 porte etait a moi , le gars a eu l accident avec puis la laisse la bas lol .

l autre char est rester jusque printemps looool je te jure looool .


meme son toit etait maganer a cause de la neige . comme je rappelle bien lol .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top