Article: LE THREAD ti-Coune (photo AND -OG- INCLUDED)

431956_10151935838129546_192472396_n.jpg

Imagine the corners he can take with that camber. The picture doesn't make it justice. You should've seen it, the wheels looked like they were falling off.
 
seen this beauty on my way home yesterday also......and even if it cannot be seen it this picture he has the famous statement ''CIVIC'' in back glass........just in case we haven't notice yes it is a civic....

Saw it multiple time driving around western laval/st-eustache area..4-5 years ago ...this car is a shame to wathever you wanna call tuning.. its like a 2002 fast and furious civic brought to 2006.. this guy must have a mullet and be in the mid 40's...
 
screenshot20130515at114.png

Pas certain ... Ti-Coune ou pas Ti-Coune; les décals tribal dans les fenêtres d'une Civic avec banc en cuire (Acura)


Votez !
 
screenshot20130515at114.png

Pas certain ... Ti-Coune ou pas Ti-Coune; les décals tribal dans les fenêtres d'une Civic avec banc en cuire (Acura)


Votez !

Although the decals are tacky IMO its not overdone and i didn't even notice it at first.
Sorry guys i dont think (s)he's a ti-counne
 
Pour les gens de Vaudreuil-Dorion... vous vous rappellez certainement de la 'fameuse' Monster Focus qui rodais les rues!
945486_10151453109547879_191343328_n.jpg

Mais maintenant elle est rendu a Trois-Rivieres et c'est mon voisin en plus! :(
 
Yes ... pis je commence à croire que Granby est la capitale Québécoise des Ti-Counes !
screenshot20130515at110.png

Hahaha tu m'as battu sur celle-là! Fais une couple de fois je la vois. Mais oui, y'a pas mal de ti-counes. Assez surprenant étant donné la rigueur de notre police municipale...Je vois que tu te tiens dans les spot chauds comme le Centre d'achat. Y'a aussi le DPB les soirs de semaine qui est pas pire pour en spotté quelques uns.
 
Back
Top