Recent content by mtimbroims

  1. M

    LF PSP Slim or PSP Go

    Salut, Comme le titre le mentionne, je cherche un PSP Slim ou Go, peu importe la couleur. Aussi, il peut être modifié, ça ne me dérange pas. === Hi, Like the title says, looking for a Slim or PSP Go. Color is irrelevant. If it's hacked, it's no problem either. M
  2. M

    LF Nintendo Wii kit

    Like the title says, looking for a Nintendo Wii kit in good condition.Show me what you got.M
  3. M

    LF Golf simulator

    Hi, Let me know what you have and the price. Thanks, M
  4. M

    LF Fifa 09 Xbox360

    Voila, le titre le dit. Je chercher Fifa 09 sur le 360. M
  5. M

    LF NHL09 Xbox360

    Hi, I'm looking for NHL09 on the 360. Show me what you got. M
  6. M

    LF Midnight Club LA - Xbox 360

    Je cherche Midnight Club LA sur le 360. M
  7. M

    Call of Duty World at War Xbox360 FS or FT

    Hi, I'd like to sell COD WaW on the 360 for 40$ or trade for Skate 2. Salut, J'aimerais vendre COD WaW sur le 360 40$ ou l'échanger contre Skate 2. Cheers, M
  8. M

    Guitar Hero World Tour a vendre pour Xbox 360

    Salut, Je vends le kit complet utilise a peu pres une heure suivant l'achat. Je n'ai pas le temps de jouer alors je le vends. Ca comprend tout ce qui vient dans la boite, les manuels et le DVD est mint. Aussi, j'ai le cable MIDI pour configurer la sensibilite des drums que j'ai obtenu d'un...
  9. M

    FS or FT Fallout 3 on Xbox 360

    Hi, Willing to sell at 40$ non-negociable or willing to trade for another game. Tell me what you have. M
  10. M

    LF Guitar Hero World Tour Band Kit

    Like the title says, I'm looking for the Band Kit for the 360. Also, I'm not looking to get raped in the process, so please no 300$ offers. Cheers,
  11. M

    Madden 09 - Xbox 360 For sale

    Hi, Like the title says, in mint condition, for 50$ nego. It's 59.99$ plus taxes in stores. Cheers, M
  12. M

    Evo X - Questions achat

    Salut, J'ai une question pour les amateurs de Evo...J'ai toujours eu de l'allemand de ce que je peux me souvenir, Golf, GTI, Passat... Je suis sur le point de me procurer une nouvelle voiture et hier soir je suis arrete chez Mitsubishi par hasard...J'ai vu et essaye la Evo X et je me...
  13. M

    LF Wow PVE Priest account

    Comme le titre le mentionne, je cherche un personnage priest du cote alliance. J'aimerais qu'il soit 70 mais en autant qu'il soit 60+ je vais etre content. Je prendrais le compte ou bien je peux transferer le perso. Merci.
  14. M

    Mass Effect for sale or trade

    Like the title says I'm looking to sell or trade Mass Effect for another game. Price is 30$ (Super club Videotron has it at 40$ used) or looking for the following: - Assassin's Creed - Fifa 08 I'm also willing to give money plus the game for Guitar Hero 3 bundle in a trade. Cheers,
  15. M

    World of Warcraft + Burning Crusade 40$

    Salut, Comme le titre le mentionne je vends WoW + Burning Crusade 40$ ferme. Le prix sur le site de futureshop est 50$ + tx = 60+$... J'ai un shaman draeni sur un serveur PvE level ~24 avec 125 gold que des amis m'ont donne... M
Back
Top