Search results

  1. querisss

    Pentalons pour moto alpinestars en kevlar avec pads, taille 36

    voir annonce http://www.kijiji.ca/v-view-details.html?adId=1060093477
  2. querisss

    Vélo de route avec équipement - 800$

    Tous les détails dans l'annonce Vélo de route
  3. querisss

    Équipement de hockey - 400$

    Presque neuf, tout les détails dans l'annonce! Équipement de hockey
  4. querisss

    Création de sites web

    Salut! J'ai suis en train de démarrer ma compagnie de création de site web. Je charge un prix très compétitif par rapport au marché. Mes services sont parfaits pour quelqu'un qui veut mettre sa business sur le web. Je crée des e-commerces, des sites de compagnie et des portfolios. Je fais...
  5. querisss

    Page Facebook qui push des photos de char dans le newsfeed

    Comme le titre le dit, j'ai créer une page facebook avec laquelle je vais mettre 4-5 photos de beaux véhicules à chaque jours. Je vise uniquement sur la qualité! Allez liker la page si ca vous plait comme concept! Je sais qui à pas mal de pages du genre déjà, mais j'aime bien mon expérience...
  6. querisss

    Votre playlist

    Des fois je sens que certaines tunes me donnent plus d'énergie quand je cours/workout au gym. Postez les tunes qui vous donnes des ''chills' et vous donnes de l'énergie supplémentaire durant votre workout. Pour moi: AWOLNATION - Sail SKRILLEX - BANGARANG Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll...
  7. querisss

    Assurances et DUI

    Il y a 2 ans, j'ai été arrêté pour alcool au volant, pire erreure de ma vie. 6000$ plus tard en ticket, frais d'avocat et frais de permis restrein plus l'alcomètre dans la voiture, j'aimerais me procurer une voiture neuve en location. Quand j'ai appellé mes assurances pour leur updater mon...
  8. querisss

    Baddest Broads - Self Shots

    More broads taking mirror pics! HELL YEAH! Full set on BaddestBroads.com
  9. querisss

    Baddest Broads - Catrinel Menghia

    Full set of Catrinel Menghia on Baddestbroads.com
  10. querisss

    Baddest Broads - Valentine's day edition

    Wether you’re in a couple or forever alone, you will enjoy these valentine’s day babes. Don’t forget to show love to the beloved ones – Why don’t you send flowers to your girlfriend’s office or simply use lube next time you getting in touch with your manhood. After all, today is a special...
  11. querisss

    Baddest Broads - Self shots compilation

    Girls love to take pictures in front of the mirror. We selected the best self-shots out there and divided in 3 parts. Enjoy! Check out all the sexy self shots on Baddestbroads.com
  12. querisss

    Baddest Broads - Roxanne Pallett

    Famous for playing the role of Jo Sugden in ITV soap opera Emmerdale, Roxanne Pallett was raised by her mother and grand-mother because her parents split up before she was born. In August 2008, Pallett became the public face of the Early Warning Signs campaign for UK domestic violence charity...
  13. querisss

    Baddest Broads - Arielle Reitsma

    Arielle is of Brazilian and Italian descent and was born and raised in a small town south of Boston, MA. Growing up in a low-income family didn’t make it easy for her to reach her dream – being a Hollywood star. Check out full article and photos of Arielle Reitsma on BaddestBroads.com
  14. querisss

    Baddest Broads - Tribute to posteriors

    We love posteriors so much that we must do a tribute to them, pleas enjoy the following amazing butts! See full set on BaddestBroads.com
  15. querisss

    Baddest Broads - Kim Cloutier, Quebec supermodel

    Born and raised in Terrebonne, Quebec, Kim Cloutier has always been photographed by her father, Michel Cloutier, who is a well reputed photographer in the fashion business. She started modelling at 17 years old after what she moved to Paris and then New-York, being a professional model. Full...
  16. querisss

    Off seasons part II!

    Le part I était pas mal awesome, mais le part II est juste écoeurant!
  17. querisss

    Baddest Broads - Elisha Cuthbert

    Who can forget about Elisha? Most certainly not us. For those who don’t know who she is, here’s a little brief up-to-date. Elisha Ann Cuthbert, born in 1982, is an avid hockey fan in addition to have dated 2 hockey players – 1 of whom she engaged in 2012. Cuthbert played Kim Bauer in the FOX...
  18. querisss

    Baddest Broads - Ass compilation

    We’ve been selecting the finest booties for you guys, those that make you say “DAT ASS!!”, hope you enjoy! Full set on BaddestBroads.com
  19. querisss

    Baddest Broads - Iga Wyrwal

    Check out Iga Wyrwal on Baddestbroads.com
  20. querisss

    Baddest Broads - Kate Upton

    Si vous n'avez jamais entendu parler d'elle, vous êtes sur la mauvaise planète Full set on www.baddestbroads.com
Back
Top