Search results

  1. fredybender

    Front seats in black : heated and electric E92 coupe (2dr) 200$ !!!

    Good condition heated and electric seats in "pleather" from a E92 coupe 2 door. Won't fit in my E30 Price dropped to 200$ for the pair ; Need to go!!! txt 5I4-9I6-705I
  2. fredybender

    Lapping day 20 Sept : Journee familiale, et axee sur les passionnes, old skool style

    Jounee de lapping a Sanair dimanche le 20 septembre, organisee par Tech-53. Pour les gens qui se souviennent du VWLC, c'est un peu pour revenir sur les sentiers qu'ils ont developpes; Familial, avec gens qui partagent leurs passions, et leurs bonne humeur. Venez lapper / faire du social, venir...
  3. fredybender

    OZ Racing lips 1-1/2" 15" 30 holes fits BBS, OZ Etc...

    FS: OZ Racing 1-1/2" recessed lips. 15" 30 holes fits BBS, OZ, etc... They have a 1-1/2" lip, but they are considered 1" lips, because of the recess as in pictures. Very good overall condition, straight, no bends. Clear coat is flaking, but no corosion. Started to polish them; (one almost...
  4. fredybender

    MSW rare directionnal typ 1901 14X6 4X100 et33 (old school)

    Mags MSW Type 1901 old school rares : 14X6 4X100 et33 Mags DIRECTIONNELS !!! (2 roues gauche, et deux roues droites) $400 non nego, a Ste-Julie Stamp date 1987 Pas parfait, mais en tres bonne condition (un peu de clear coat qui s'ecaille sur une des 4 roues, et un curb rash de 50mm de long X 2mm...
  5. fredybender

    205-50-15 Toyo RA1

    205-50-15 Toyo RA1 45 minutes de track time. photos a venir bientot 500$
  6. fredybender

    FS: 02A / 02J trans mount for Mk1 cars

    Like the title states: Transmission mounts for 02A 02J conversion in Mk1 chassis. both drivers side, and rear mount. 190$
  7. fredybender

    WTB: ABA bloc OBD1 (2L 8V 93-95)

    tel que titre! $ pret! block OBD1 (pas besoin du crank ou de la tete; je cherche juste le block. Pret a prendre un block complet, pas grave, meme pret a en prendre un qui est endommage; Pas avec un trou dans le block ;) $$$ en main!!! cinq un quatre neuf un six sept zero cinq un
  8. fredybender

    FS:Mk1 Scirocco wide-body kit AKA berg cup kit & Kamei spoiler +++

    Kit complet pour wide body Mk1 Scirocco en fibre. Le kit comprends 2 ailes avant completes, et 2 quarters. Les extension d'ailes sont d'environ 3" qui permet des roues jusqu'a 10" de large. J'ai aussi tous les panneaux disponibles, pour faire une voiture sur chassis tubulaire, soit les skins de...
  9. fredybender

    FS: Mk1 Scirocco Berg cup kit AKA Wide body kit

    Kit Berg cup, fender flares de 3" en fibre de verre; Le kit comprend 2 ailes avant completes, et 2 quarter arriere complets. Ce kit est en fibre et n'est pas "bolt on : Pour les quarter arriere, il doit etre installer par un carossier. Le kit fonctionne avec les clignotants avant de 78-81. Je...
  10. fredybender

    Mk1 16V TT race header a vendre

    Race header Techtonics tuning a vendre. Etait sur mon Rocco de rue, mais l'auto etait trop basse; le header a frotter par terrre, et le deux tubes du bas ont ete aplatis. Je viens tout juste de finir de couper les parties des deux tuyaux, et j'ai souder au TIG deux nouvelles plaques; J'ai fait...
  11. fredybender

    FS:Hydraulic tube bender & notcher

    Lightly used, in very good condition! 8 Ton Hydraulic Jack Bends 1-3/4" Round Tubing Only(Includes 1-3/4" on 7" radius die set) Bends up to .134 Wall mild steel round tubing or up to .096 Chrome moly round tubing. Not recommended for thin wall muffler tubing. Weighs about 50 lbs. Comes...
  12. fredybender

    Innovate LC1 wideband controller & gauge

    ***sold***
  13. fredybender

    FS: Stub axle spacers (spacers for the rear axle: better than wheel spacers)

    Stub axle spacers for sale; Made of billet 6061-T6 aircraft aluminum grade, these spacers are 15mm, and they bolt between the stube axle, and the rear axle beam. You need to take off the rear stub axle, and place the spacer, then bolt in place. Light weight, as they are under 250G each...
  14. fredybender

    Custom parts, engineering, welding & machining.

    I am NOT a shop, i DO NOT DO THIS TO MAKE A LIVING! I consider myself to be a very skillfull individual that has a passion for VW's ; That being said, I am a hobby guy that has machinery, and if I can help out "discerning individuals" to acheive what they would like in their projects, I think...
  15. fredybender

    VUS Mitsubishi Montero Sport Super clean! Prix pour vente rapide!

    http://montreal.kijiji.ca/c-autos-et-vehicules-autos-et-camions-Mitsubishi-Montero-Sport-XLS-V6-3-5L-PRIX-POUR-VENTE-RAPIDE-W0QQAdIdZ423491490
  16. fredybender

    Montero Sport XLS SUPER CLEAN!!! V6 3.5L

    http://montreal.kijiji.ca/c-autos-et-vehicules-autos-et-camions-Mitsubishi-Montero-Sport-XLS-V6-3-5L-PRIX-POUR-VENTE-RAPIDE-W0QQAdIdZ423491490
  17. fredybender

    Brand new SDS EM4 standalone complete system

    ***SOLD*** Never installed, brand spanking new SDS EM4 stand alone sysytem, with coils, and everything; The only thing missing is the little magnet for your crank sensor... 750$ E-mail fredybender at hotmail dot com or text five one four nine one six seven zero five one
  18. fredybender

    References needed: Suspension geometry set-up gurus in Montreal?

    Apres une annee de deception, (5 evenements, mais aucun completes) je me trouve dans une situation, ou j'ai besoin de references: Pour mes problemes mecanique, je prends entiere responsabilitee, et mon set up de crank sensor et de poulies, vont etre revises de A a Z... Ceci etant dit; j'ai...
  19. fredybender

    Track day St-Eustache avec VWLC 18 aout 120$

    ***VENDU*** Ma place est vendu, mais je post pour mon ami Yan qui ne peu pas etre la non plus SVP le contacter directement : Yan 450-447-6677 Il vend sa place pour 120$ lui aussi.
  20. fredybender

    Open face Medium SA 2005 helmet FS: worn once at ASE: a tad too big for me...

    ***VENDU*** Like the title says: SA2005 Medium open face helmet Raider 150$ Used it only once: at the last VWLC event in 2011 at ASE: New condition!
Back
Top