Search results

  1. J

    pieces Honda/Acura subframe/koni yellow ek civic

    Salut! jai un subframe avant de Integra DC (gs/rs), avec cremaillere. (manque tie rod end exterieurs, pis sway bar. je changerait la bushing du T bracket aussi, elle a laire molle!) bonne etat, pas pourris. 60$ aile avant droite pour civic EK 69-00. vert metallic. tres bonne etat 30$ nego...
  2. J

    Impreza WRX STI Spec-C ready to race AVEC remorque 23'+winch/spares

    Impreza WRX STI - (Spec-C 2005) AVEC remorque 23' avec winch/spares _______________________________ esthetic 2006 STI body tres bonne condition. besoin dun peinte/wrap/dip Non plaquable**** autosport seulment! Motor/gearbox 6 vitesse/ecu STI specC******** annee 2005 VF36 turbo. OE dp. ECU...
  3. J

    Feuille Lexan 4x8 3mm / 1/8" 120$

    Feuille Lexan 4x8 3mm / 1/8" 120$ peut livrer a mtl/environs pour qq $ Merci! / Thanks! Johnny 5-1-4-2-7-0-1-8-3-4
  4. J

    Nomex suit OMP racing, FIA. taille 50

    Taille 50 (je suis 5'8" / 1m72cm 156lbs) 400$! merci! / thanks! Johnny 5-1-4-2-7-0-1-8-3-4
  5. J

    FS: Wink 5 Panel Panoramic Mirror

    comme neuve (installe,et enleve.) sans craques. complete avec hardware 45$ Je suis a Laval-Ouest/St-Eustache Merci
  6. J

    FS: Nitto NT05 255/40/17

    Vendu! :) merci
  7. J

    FS: Nitto NT05 255/40/17

    vendu! :) un peut du wear a cause du manque de camber, en appui lors du acceleration lateral (au circuit)
  8. J

    a vendre/for sale: banc competition OMP:Eco

    sold! thanks
  9. J

    WTB: 27mm front, 24mm rear GD impreza swaybars

    WTB: -27mm front -24mm rear GD (2002-2007) Impreza swaybars ajustable de preference! en PM, merci!!
  10. J

    Towing un vehicule "irrecuperable" - towing an unplated/unregistered vehicle

    Towing un vehicule "irrecuperable" - towing an unplated/unregistered vehicle Bonjour, mon question est; est qu'on a la droit de tirer un vehicule juge "irrecuperable", sans plaque..sur un remorque flatbed? (..because racecar.) au bureau SAAQ, jai eu le conseil* qu'on est besoin d'un plaque...
  11. J

    FS:banc de competition OMP champ

    Salut, je vende mon banc de competition! un OMP, modele Champ fabriquer en janvier 2011! avec un gros ~3-4 heures d'usage leger totale (aucune sueur lol) je la vende parceque j'achete un banc avec support autour la tete pour complimente la securite du HANS device. -le dos+cotes du base a...
  12. J

    Hutchens Hybrid H&N restraint

    Hi guys, weighing options and looking for advice. I've done some searching online regarding; head and neck restraints+lateral impacts. Came across numerous discussions, its the same as every internetr discussion: ..mine is better than yours. Ive read the HANS press release dated 2008. My...
  13. J

    WTB: remorque pour auto

    found :)
  14. J

    FS: STI v7 bumper cover,JDM bumper beam, Prodrive grille, whiteline, etc

    Hi, the bumper cover was WRB, its been wet sanded, light scratches have been filled. shes ready for primer and paint. comes with the fog covers. +JDM bumper beam I want 250$ Ive got two fenders, one was WRB, the other is PSM. again, its been wetsanded, light scratches filled. ready for...
  15. J

    Happy birthday Carl Wener!!!

    Some say he was born in a nomex jumpsuit, and that the sound of VTEC can be heard as he concentrates, all we know is he's called the BBQMAN Happy birthday Carl! hope you are having a fantastic day *tu* boire plus de biere maintenant pour rouler plus vite demain ooh yea
Back
Top