Nautilus PLUS, Energie CArdio question

VEry diverse prices in this thread , 40 or 80? + Tx?

no choice but to go to the sales pitch i guess

Still dont understand , their ways
 
Dla belle marde le trend des gym high-end fancy as fuck avec des rabais pour les gros, pas de musique, bar a salade, cour de power yoga, pi plus de reglement que le CSR. Rien de mieux qu'un vieux gym avec des gros criss de dumbell, musique a planche, coach sur la sauce, une forte odeur de testostérone dans l'air pi toé en camisole qui sniff une rail de préworkout entre 2 set de deadlift, mais bon ça c'est moi.

Mes 2 derniers gym avait un ambiance tellement poche avec des gens tellement pas en forme que ça m'apportait aucune caliss de motivation d'aller là, mais bon, to each his own. Le plus important avant tout selon moi, c'est de trouver un gym que t'aime aller... t'es mieux de payer plus chère et d'y aller régulierement que pas payé chère et jamais être motivé a y aller.
 
Dla belle marde le trend des gym high-end fancy as fuck avec des rabais pour les gros, pas de musique, bar a salade, cour de power yoga, pi plus de reglement que le CSR. Rien de mieux qu'un vieux gym avec des gros criss de dumbell, musique a planche, coach sur la sauce, une forte odeur de testostérone dans l'air pi toé en camisole qui sniff une rail de préworkout entre 2 set de deadlift, mais bon ça c'est moi.

Mes 2 derniers gym avait un ambiance tellement poche avec des gens tellement pas en forme que ça m'apportait aucune caliss de motivation d'aller là, mais bon, to each his own. Le plus important avant tout selon moi, c'est de trouver un gym que t'aime aller... t'es mieux de payer plus chère et d'y aller régulierement que pas payé chère et jamais être motivé a y aller.

J'ai arreter d'amener mes écouteurs à mon gym. La musique est lit AF, meilleure que la plupart des clubs-bars, et ça joue fort. Puis y a pas de douche frigo qui font du roid-rage.
 
VEry diverse prices in this thread , 40 or 80? + Tx?

no choice but to go to the sales pitch i guess

Still dont understand , their ways

Because they want to justify their service/experience. They sell you a dream basically.

I don't know for you but personally, when I go to a gym, I don't use the sauna, shower, their overpriced juice/supplement bar, the trainer, the tanning etc... I don't use ANY OF THOSE. I train and I leave, that's it! Some dude understood that and that's why there's Econo Fitness now. As a matter of fact, a lot of Energie Cardio are converted into Econo Fitness. It's the same machine/equipment without the extra touch that most of us don't need. There is a ton of programs you can look on youtube anyways.
 
Econofitness. 10$ par mois. Pas de trainers. Très peu de douche bags comparativement à Pro Gym. Sérieux c'est juste parfait.
 
Because they want to justify their service/experience. They sell you a dream basically.

I don't know for you but personally, when I go to a gym, I don't use the sauna, shower, their overpriced juice/supplement bar, the trainer, the tanning etc... I don't use ANY OF THOSE. I train and I leave, that's it! Some dude understood that and that's why there's Econo Fitness now. As a matter of fact, a lot of Energie Cardio are converted into Econo Fitness. It's the same machine/equipment without the extra touch that most of us don't need. There is a ton of programs you can look on youtube anyways.

My old Gym, was as Manly /Cheap/ Juice/dirty (see Oryx80) as you can image, went for a few years, actually liked it people we're cool very diverse races , only thing i used was teh shower sometimes even if they smelled of Turtle shit and 6'' above you was a rotting ceiling


we'll see, if i go Rocky or Draco
 
Je suis dut pour me reabonné je suis un gym rat j'y vais a tous les jours ou presque depuis 7 ans

1. Econofitness =pas cher mais l'ambiance est vraiment poche
2.Progym= correct mais rendu cher et ya tjr un gros juicer qui veu se pogner avec tous le monde ou hurle pour faire son frais (histoire vrais avec un gros noir qui me criais :mon nom c'est Marcus! Lache le jus Marcus )
3. J'aimais bien mon bodyshop de laval cetais ma maisonmais jai démenagé etais 40$/mois
4.Tech gym a anjou a fermé mais j'aimais bien
5.Nautilus 58$/mois mais te redonne 1.50$ par visite donc vraiment pas pire.

L'important c'est que tu sais a l'aise ou tu est!
Pi pour les entraineurs.... lol dans tous les gym se sont des ti-coune peu importe si tu a un Canfit ou ton kin.. les vrai bon entraineur ne travail pas ds un gym mais a leurs compte
 
Because they want to justify their service/experience. They sell you a dream basically.

I don't know for you but personally, when I go to a gym, I don't use the sauna, shower, their overpriced juice/supplement bar, the trainer, the tanning etc... I don't use ANY OF THOSE. I train and I leave, that's it! Some dude understood that and that's why there's Econo Fitness now. As a matter of fact, a lot of Energie Cardio are converted into Econo Fitness. It's the same machine/equipment without the extra touch that most of us don't need. There is a ton of programs you can look on youtube anyways.

Imo, spa and sauna are really nice after training, especially if you have a partner to chat with. I'm working on an architecture contest now for a spa in Korea, they seem to have a much stronger public bath culture over there.
 
I prefer normal bodybuilding gyms. Most of the time you get to know the regulars and you can ask them nutrition questions and theyll be more than happy to help you out for free.

Theres a pro bodybuilder at my current gym whos always more than happy to give advice on your workout and nutrition. Its all about finding the right gym with the right crowd.

I paid 230$ for my gym for a year btw.
 
Back
Top