The "daily a$$hats that make me lose my shit" thread

Au st Hubert les cuisiniers blancs étaient aussi lents, juste les asiatiques qui étaient plus rapides.
 
Mauvaise commande, je me suis fait faire le coup trop souvant. Depuis de nombreuses années, je recois ma commande a la fenêtre mais je décolle pas tout de suite, je regarde au moins dans le sac si tout est la avant de partir.

Apres ca bien s'il manque la viande dans le burger ben la c'est vraiment la poisse.
 
Peux tu bien me dire ce que je peux crisser avec un quart de livre pas de boulette?

ben voyons ciboire, qui commande un affaire pareil !? lolololol

je regarde toujours ce que j'ai dans le sac avant de quitter le stationnement du Mcdo , plus jamais je vais me faire faire le coup de la mauvaise commande et/ou la maudite frite waste qu'il se débarrasse a la commande a l'auto


les pires Mcdo , c,est ceux de Mont-Tremblant, long , pas propre , commande mêler , le staff se criss de toute , multiethnique comme si tu étais a MTL pourtant t'es dans un trou perdu dans les laurentides

this, toujours checker ca commande. Celui de St-Apollinaire est un des pires que je connaisse. ya toujours une erreur au volant. toujours. jme plaint a toute les calisse de fois et ya fuck all de faite. l'autre jour j'ai demandé un hamburger double, j'ai recu un cheese normal a place. kessé qui est dure de comprendre dans "un hamburger double".
 
J'avais commander un Tim Matin saucisse avec un peu de sauce ranch dedant.

Quand jsuis arriver a job, yavais telement de sauce ranch dans mon sandwish que jai jeter le bagel mouiller bord en bord de sauce et essuyer ma boulette de saucisse avant dla manger...

C'est qui le crisse de champion qui c'est dit ''MMMM J'mangerais mon sandwish dememe moi.''
 
Yesterday it took over 30min to receive my sausage egg mcmuffin combo
The funniest part was seeing agitated clients turn on each other in frustration
It was like watching a social experiment
 
Super C c'est pareil... 20 caisses, toujours maximum 2-3 d'ouverte, des files de 20+ personnes.. Des fois je laisse mon panier la pis je vais au iga a coté
 
Ah le crisse de McDo...avant j'leur faisais confiance jusqu'a temps qu'une jeune illuminé m'échappe 3 coke dessus. Oui oui, j'avais le cul assis dans une flacque collante de coke pis de 7up. Maintenant j'les watch les tabarnak.
 
not so much of a rant but I yesterday I had the munchies and like fuck it I'll get some mcdonald's.. went to the drive-thru, ordered 2 mcdouble cheeseburger, paid and shit and once I started eating I realized that they gave me 2 regular cheeseburger but with 2 slices of cheese I mean wtf lol what part you did you not understand ffs :dunno:
 
not so much of a rant but I yesterday I had the munchies and like fuck it I'll get some mcdonald's.. went to the drive-thru, ordered 2 mcdouble cheeseburger, paid and shit and once I started eating I realized that they gave me 2 regular cheeseburger but with 2 slices of cheese I mean wtf lol what part you did you not understand ffs :dunno:

15$/hr quality right there.
 
not so much of a rant but I yesterday I had the munchies and like fuck it I'll get some mcdonald's.. went to the drive-thru, ordered 2 mcdouble cheeseburger, paid and shit and once I started eating I realized that they gave me 2 regular cheeseburger but with 2 slices of cheese I mean wtf lol what part you did you not understand ffs :dunno:

In their defense, if you did order "2 mcdouble cheeseburgers" with the shitty PA systems they have, they likely didn't understand the "mcdouble" part. You shouldn't be saying "cheeseburger" when ordering a mcdouble.

However, if they parroted it back to you to confirm and still fucked up, then that's laughable $15/hour work right there.

cheese burger = 1 patty + 1 slice of chesse
mcdouble = 2 patties + 1 slice of chesse
double cheeseburger = 2 patties + 2 slices of cheese

I know, it's stupid.
 
At McDo girl screws up our order 3 times so my woman says to her "Lucky that you are pretty, somewhere there is a stripper pole waiting for you".


Black fatty with a cold at McDo wipes her runny nose into the palm of her hand and then procedes to serve us, refused the whole order and demanded to be served by somebody who doesn't have a cold. They got rid of her, couple of weeks later we went to KFC and there she was serving people again, walked out.


15$/h for what!? lol entitled cunts need a reality check
 
Tant qu'a faire du McDo bashing, aussi bien vous raconter mon histoire... Moi aussi l'histoire classique, je prend ma commande, m'en va a maison, j'arrive a maison, pas de boullettes dans mes burgers... WTF!!!! Ne voulant pas refaire le trajet encore une fois j'appel au McDo en question, leur explique la situation et que je suis vraiment pas content et que j'exige, sur un ton sérieux, qu'un employé se déguise en clown (comme Ronald) et qu'il vienne me porter des burgers avec des boulettes dedans... Demande qu'ils ont décliner malgré une insistance remarquable de ma part.

Feck j'ai mangé des grills cheeze!!! :(
 
lottery players at the fucking depanneur. "donne moi 200$ piastre de billets, ouias fait les tous all dressed"
Fucking 20 minutes later machine is still pumping out tickets and then the guy takes 10 mins making the fucking purchase on his debit card he doesnt remember the pin to or whatever.
Fuck lottery pigs at the dep.
 
In their defense, if you did order "2 mcdouble cheeseburgers" with the shitty PA systems they have, they likely didn't understand the "mcdouble" part. You shouldn't be saying "cheeseburger" when ordering a mcdouble.

However, if they parroted it back to you to confirm and still fucked up, then that's laughable $15/hour work right there.

cheese burger = 1 patty + 1 slice of chesse
mcdouble = 2 patties + 1 slice of chesse
double cheeseburger = 2 patties + 2 slices of cheese

I know, it's stupid.

I even double checked with her just to make sure like usual and said exactly '' So its 2 mcdouble cheeseburgers right ? '' she said yes and I paid & left.

Anyways I still ate them and had a good laugh I ain't even mad:thesmokin:
 
lottery players at the fucking depanneur. "donne moi 200$ piastre de billets, ouias fait les tous all dressed"
Fucking 20 minutes later machine is still pumping out tickets and then the guy takes 10 mins making the fucking purchase on his debit card he doesnt remember the pin to or whatever.
Fuck lottery pigs at the dep.

 
I even double checked with her just to make sure like usual and said exactly '' So its 2 mcdouble cheeseburgers right ? '' she said yes and I paid & left.

Anyways I still ate them and had a good laugh I ain't even mad:thesmokin:

Well then. Fuck them! haha
 
Was watching a short film that made me happy, but constantly got annoyed by the male character speaking. It was always stupidity like pretty much saying what he was doing like it's a film made for blind people. Anyway I got irritated and started watching another one that had only female characters. Think I'll be more selective of what to watch while on the Hub
 
Back
Top