halo : as tu eu besoin de changer pour du dot 4 avec des sessions de 20 mins ou cest plus pour quand je ferais des plus longues journees ???
je veux pas que sa bouille
Well, the fluid was probably hot enough to boil, and this added air to you brake lines. Air is compressible, brake fluid is not, so this is why your pedal is soft.
You should change pads & fluid right away.
As for cooling, most cars now come with protector plates. Removing them may improve cooling somewhat :bigup:
S2000 + Hawk HP+ + Brembo Disks = Very little to no fade.
comment beaucoup ils crient?
Raphael and Eric, all of your questions and more can be answered with one visit to the store.
Many of your options were discussed incuding noise and wear.
Buying track pads for a street car is a game of compromise.
we discussed the benefits of swapping out pads for track days too.
For the fluid, no matter the OE is, you need to upgrade to fresh race fluid.
It will be my pleasure to go over it again with you guys when I see you next.
comment beaucoup ils crient?
Assez pour tourner le jolie regard des demoiselles aux coins de rues lorsque je m'arrête. *blah*
Lâcher le DOT4 .... cà vous prends au minimum DOT5 pour un usage plus intense !
Personnelement je recommande Castrol SRF, pourquoi ? L'huile est presque transparente ce qui facilite de voir la dégradation de l'huile lorsqu'elle chauffe !
Là arrêté de niaisé avec vos brake stock pour faire du lapping et passé voir Carl ASAP :bigup: