Barrage inspection 40 west entre Langelier et Lacordaire

Pic of your mom? asking for a pic is worthless at this point, and thats not the point look at my profile, i have a civic VX ;)

It will not happend, car is clean as fuck, well maintained, have work on it since the last 12 years, road race it, sunday drive it, ect...

Still they will try to fuck me up because of my exhaust (3'' front to back 2 resonator 24'' and a magnaflow XL Turbo muffler) very quiet but still not legal for matante montreal racing, because my car is dropped ( ground control coilovers kit with kony race), because tires is near fenders BUT NOT toutching at all (225-45-15 on 15X8 et36 RS4 with 949 gen 3 wheels) stock camber ect..ect..ect...

As discussed previously, they PRETENDS its for security, but they dont FAWKING care about it, they want money thats it!

I'm already in process to get my car SAAQ approved for modifications, ect..ect.. but i heard that even with the vignette, they can try to fuck me again and again and... again!

Pic of the car.
 
Cest pas un gateau que tu fais cuire la

Une Strut ca rentre d'une facon si non ca rentre pas



Sent from my LG-H915 using Tapatalk

Pourtant on vois plein de ti-counes qui font ca tout croche. C'est eux qui font payer tout le reste....tu dis c'est pas difficile, et pourtant...
 
I used to have a vx. That vtec-e

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

I miss my D16Y8.

It was so slow but sorta quick once it went on.

And I could do Calgary - Kelowna and back for 60$

And I could pop le VTEC


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Voilaaaa! :)

je suis démasqué!

Anyway thats not the point.

c,est les osti de bandis de policiers, frais chier et le gouvernement qui leur demande de faire cela...
 
D15Z1 ! the most efficient engine ever produced in those days...

car still beat on MPG hybrid cars big lol at the indutry!

4.75L/100km if you swap the gaz tank for a normal 45L you can get 1000km on a full tank...

Because cars don't weight 850 kgs anymore..! The safer they get the heavier they get, gas consumption and engine efficiency will be accordingly. I'd rather hit a pole with a modern hybrid car than in a 1992 Civic
 
Voilaaaa! :)

je suis démasqué!

Anyway thats not the point.

c,est les osti de bandis de policiers, frais chier et le gouvernement qui leur demande de faire cela...

Tu portes bien ton user name toi !
T'as juste à t'acheter un vrai char sport et tu te feras plus écoeuré par les policiers lol
 
Because cars don't weight 850 kgs anymore..! The safer they get the heavier they get, gas consumption and engine efficiency will be accordingly. I'd rather hit a pole with a modern hybrid car than in a 1992 Civic

98% of the population wont hit a pole in their life

Want to compare with a Rabbit?

Still, there is still engine 100hp average that drink fuel more than this one, 20yrs later....
 
98% of the population wont hit a pole in their life

Want to compare with a Rabbit?

Still, there is still engine 100hp average that drink fuel more than this one, 20yrs later....

Did I talk about my car? I don't drive my mk1 to go to work. You were referring your 25 years old Civic to a modern car and the comparison didn't make any sense to me
 
Tu portes bien ton user name toi !
T'as juste à t'acheter un vrai char sport et tu te feras plus écoeuré par les policiers lol

Lol tu te crois original? hey LA joke de l'année mon nickname!

Venant d'un p'tit jo camaro, V8-4ever douche cellule... LOL vrai char sport...

bah ouais je vais aller dropper 50K sur une Type-r, wait for it

ca veux dire que dans le fond puisque j'aurai dépenser beaucoup de sous j'aurai le droit de faire du bruit

donc c'est un passe droit selon l'argent que tu as dans les poches? donc une ferrari, lambo, corvette ect... vu qu,ils ont payés ils ont le droit...

nice society... nice society
 
Non mais c'est les mêmes règlements pour tout le monde.
Tu le sais que t'es limite avec tes modifications alors tu t'attends à quoi ?

Si tu veux être sur de pas te faire achaler , ils se fendent le cul pour vendre des chars de performances qui font la job stock , alors achète en un c'est tout.

Si tu décides de modifier et te foutre des règles établies...tant pis.
You have to pay to play
 
En fait, ça veut dire que si tu achètes un "vrai char sport" il va avoir de la puissance sans faire de bruit, donc tu te feras pas écoeurer. C'est ce que je comprends du raisonnement.
 
ah okay, donc je vais aller m'acheter une corvette qui fait plus de bruit que mon char présentement

bon raisonnement, bon raisonnement, je pourrai faire plus de bruit tout en étant légal, j'avoue!

Dans le fond, fuck le tuning, fermez Montreal Racing et partez Montréal Mononc ;)

Vous êtes très bien brainwasher, tranquillement mais surement le gouv a fait de vous de vraies mollusques... et reussi à avoir ce qu,il voulait, tout le monde pareil, pas un qui dépasse, ect... vrai gang d'endoctrinés
 
My god y a tu qqun qui a pissé dans tes céréales à matin? En plus de faire ton frais chier avec ta bague il faut que tu viennes cracher sur la police parce que ton char est à la limite de légalité. Criss c’est de ta faute, viens pas brailler après.

Ingénieur n’égale pas gros bon sens et t’en es clairement la preuve vivante.
 
bon un autre thread ou y se pogne avec tout le monde

un vrai SJW. Life isn't fair, get over it and learn to deal with it
 
Back
Top