Search results

  1. Snowy_Beast

    Ferrari 458 Italia

    L'histoire/The story : Depuis quelques mois déjà je me suis acheter une 2013 Ferrari 458 Italia. J'étais réticent à l'afficher sur montrealracing parce qu'il y a beaucoup de ''hate'' sur le forum. Mon ami Eric m'a convaincu de faire abstraction a ça puisque le but de ces char est de les...
  2. Snowy_Beast

    CHERCHE Stationnement a Louer

    Bon pour faire une histoire courte, je cherche une place de stationnement intérieur (garage maison ou commercial) a louer pour pouvoir parker mon char + ma moto jusqu'au 1er juin. Je cherche principalement un endroit rive nord (laval, rosemere, ste-therese, blainville). J'ai fait quelques...
  3. Snowy_Beast

    Maxima 1998 900$

    I'm selling this for my great friend so if you need to see it contact this number Stephanie (438)932-5677. 800$ 1998 Nissan Maxima, New front disk, pad, caliper A/C, Cruise control, Heated Seat, etc. V6 automatique 238,000km Français ou Anglais. Stephanie (438)932-5677
  4. Snowy_Beast

    Mr-2 turbo vs NA reliability?

    I'm thinking about buying a 1991 Mr-2 one is NA and the other one is Turbo. Price of both are simliar and condition of the car fairly good. My question is there any reliability issue with the turbo one that the NA doesn't have. And what should be expecting from this car after they both are...
  5. Snowy_Beast

    Sti swap on legacy sedan ?

    I heard that it's "fairly" easy to take out the shell of an regular impreza or wrx and "bolt it" to a sti mecanic... I'd like to know if it's as easy to do it on a 2005 legacy sedan GT ? I've found this car with no engine.... so instead of putting the sti engine I was thinking about putting...
  6. Snowy_Beast

    Safest way to remove Rev Limiter

    Greetings, I recently bought a 03 Sentra SeR Spec V. Headers has been installed and CIA. Nothing else... I quickly notice that I get my power between 5,200-6,200 and my rev limiter is at 6,300; so therefore when I shift it drop to 4,800. Here's my question : What is the safest way to be able...
  7. Snowy_Beast

    Sentra SeR Spec V : Where to remove rev limiter

    Greetings, I recently bought a 03 Sentra SeR Spec V. Headers has been installed and CIA. Nothing else... Here's my question... there's a kick in power between 5,200-6,200 and my rev limiter is at 6,300; so therefore when I shift it drop to 4,800. Should I change ECU, gearing ration or put a...
  8. Snowy_Beast

    You have 12K to buy a reliable AWD car ?

    I did a search and couldn't find a thread like this... Flame me if I'm wrong. Here it goes... I have about 10-12k (if exceptional I'd spend more but budget is aimed at that) to spend on a car. Here's my must : Has to be AWD Has to have leather inside Has to be cheap to run, cheap to fix...
  9. Snowy_Beast

    Mon premier : what to buy for 15k ?

    I recently sold my B5 twin turbo Audi S4. So I need a new car... Would like to be AWD for I live in st-sauveur and plan on driving it during winter but would consider RWD if exceptional. I travel a lot so confort is a must. Reliable for I don't want to spend 5K in repairs in a year. Speed...
  10. Snowy_Beast

    2003 Mustang Convertible 29,000km seulement. New Price !

    New Price 10,500$ Voici la chance de conduire une belle mustang convertible pratiquement neuve pour seulement 10,500$ L'auto à une seule propriétaire, toujours été entretenu chez Ford factures à l'appuie, est rester dans le garage a l'abri des intempéries. Seulement 29,649km, tout sur le...
  11. Snowy_Beast

    Like New 2003 Mustang Convertible

    New Price 13,500$ Voici la chance de conduire une mustang convertible neuve pour seulement 13,500$ L'auto à une seule propriétaire, toujours été entretenu chez Ford factures à l'appuie, est rester dans le garage a l'abri des intempéries. Seulement 28,049km, tout sur le véhicule est immaculé...
  12. Snowy_Beast

    Audi S4 Twin Turbo avec Garanti de 30mois.

    Pour les photos ---* http://www.lespac.com/vehicules/autos/laval-vimont/d-audi-s4-LPaZZ23720985WWcpZZ26WWgrZZ12 Description générale Voici la plus clean Audi S4 au Québec. V6 2.7L Bi-Turbo Stage I (voiture très performante, confortable et stable (328HP - 388TQ). Manuelle 6...
  13. Snowy_Beast

    Audi S4 Twin Turbo

    Voici la plus clean Audi S4 au Québec. V6 2.7L Bi-Turbo Stage I (voiture très performante, confortable et stable (328HP - 388TQ). Manuelle 6 vitesses, toit ouvrant, system audio boss, traction quattro, full équip. Les plus ++ Chip Unitronic stage I installé, tuner par AutoBar a 13psi (installer...
  14. Snowy_Beast

    VIP Status Noir Brosser NEW

    J'ai 4 Mags VIP status 18''x8.0 - 5x114.3 - 45offset BRAND NEW encore dans la boite. Je demandes 800$ pour les 4. Nouveau Prix 750$ (514)967-7393
  15. Snowy_Beast

    Shop Audi

    Bonjours à tous... je me demandais quel shop Audi pourriez vous me conseiller pour faire une conversion de bodykit d'un S4 vers un RS4
  16. Snowy_Beast

    Poket Bike

    I'm selling my Pocket Bike 50cc works just fine! 120$
  17. Snowy_Beast

    Brand NEW! Queen Size Bed

    I'm selling a Brand NEW Queen size matelas. Worth 2,200$; For sale at 500$ :yikes: Send pm or email Snowy_Beast@hotmail.com ====================================================== Je vend un matelas Queen size NEUF! Ils vaud 2,200$; À vendre pour 500$ :yikes: Contacter par pm ou email...
  18. Snowy_Beast

    Billets pour Rachid a vendre!

    Je ne serais pas au Canada alors je dois les vendres... Je veux simplement ravoir le prix payé... 2x Billet 30 Avril 2009 Jeudi 20h00 Sale André-Mathieu Parterre R 28 section droite 88$ pour les deux Laissez moi votre numéro par pm ou email Snowy_Beast@hotmail.com
  19. Snowy_Beast

    2 Billets Rachid Badouri!

    delete this post please
  20. Snowy_Beast

    Peinturer un Pipe

    Je voudrais peinturer un pipe de bike... ;-) Conseil?
Back
Top