Search results

  1. fastride00

    Kawasaki Z1000 a vendre ou echange

    I have a 2004 kawasaki Z1000 100% stock with 29 000km on it Bike is clean ,sleep inside a heated garage Fast bike and fun to ride Reason for selling is because i havent enjoyed it as much as i shouldve in the last 2 years :( i'm asking 4400$ but might be willing to trade for...
  2. fastride00

    Audi A4 2000 has to go !!!

    Ok so i have this Audi that is no use to me anymore, i am military so i am always gone and i have two other cars, so no time to care for this one ! A4 2000 1.8T 16x xxx kms Manual Neuspeed springs on bilsteins ( very nice ride, comfy n sporty ) Neuspeed complete exhaust Neuspeed short shift...
  3. fastride00

    A4 1.8t Cheap Cheap Cheap !!!

    Ok so i have this Audi that is no use to me anymore, i am military so i am always gone and i have two other cars, so no time to care for this one ! A4 2000 1.8T 16x xxx kms Manual Neuspeed springs on bilsteins ( very nice ride, comfy n sporty ) Neuspeed complete exhaust Neuspeed short shift...
  4. fastride00

    looking for swap 1.8t aeb ! or aeb block!

    like the title says, looking for an aeb block , but if you have the whole swap i'll take it !
  5. fastride00

    AAAARRRR vibration !

    i drive a A4 99, above 80 kmh it vibrate, now i have changed all my control arms, did an alignment...still shake... now i changed my rear wheel bearing, still vidrate... now i don t know what to look for , any idea ???
  6. fastride00

    eliminator kit

    i a qqn ici qui roule avec un gt28rs ??? Je voulais savoir a combien de boost les interne peuvent prendre ? je vien de recevoir mon kit de ATP, je vais installer ca sur une audi 1.8T quattro... thx !
  7. fastride00

    looking for valeo e-code 1 piece headlight

    this !http://www.lltek.com/lighting_a4_b5_ecode_99501.htm just the driver side !!! thx
  8. fastride00

    Assurance ??

    avec quelle compagnie faite vous affaire ? quel sont le prix de vos prime ?? i faut que je change me suis faite crosser par La personel ! a cause d eux autes j va pt etre charger 5000$!!
  9. fastride00

    euro stuck ???

    anyone have this number ??? euro stuck or europarts or something ?!? very urgent !!! thx !!!
  10. fastride00

    windows tinting

    any recommended shop around ? i m in mtl for a couple of days so i looking for a good tinting shop, i need a price idea too, for an audi A4.... thx
  11. fastride00

    cherche contact de eurostuff.....

    j pense que c est ca le nom de la shop , j avais vu ca vla des mois sul board.... telephone ou site internet... thx !
  12. fastride00

    MSD dis 2 sur a4 1.8t

    des gars qui l ont faite ??je veu savoir si je peu prendre mes 2 fils de power et l ai mettre en un avant les coil, j aurais un spark simultané sur 1-4 et 2-3...j veux juste etre sur!
  13. fastride00

    vous en pensez quoi??

    http://cgi.ebay.ca/Audi-VW-1-8L-Turbo-Kit-T3-T4-Turbocharger-Kit-NEW_W0QQitemZ8063372592QQcategoryZ33742QQrdZ1QQcmdZViewItem j ai un k04 ici que je voulais mettre mais je suis tomber sur ca pi je trouve pas ca chere!!!
  14. fastride00

    combien pour un swap S4 ??

    combien couterais le swap de S4 dans une A4 2.8 96 ??? mon chummey a un dilemme et se demande....
  15. fastride00

    swap k03 pour k04

    j ai un A4 1.8t 99 chipper neuspeed a 20 psi, si je change mon turbo pour un k04 j va tu avoir besoin de changer mon ordi ou le moteur va prendre le 20 psi aik le nouveau turbo ? qu est ce qui differe exactement sur les 2 turbo ??
  16. fastride00

    S4 jaune vendredi a toronto

    plaqué quebec dans le traffic sur la 404 jusqu a la 407 vendredi a 5 heure a peu pres, chu venu me crisser a coté mais il a jamais rien vue, je voulais juste savoir si il est sur le board !! crissement beau le char ! :bigup:
  17. fastride00

    timing belt A4 99

    ma belt est po mal du, en passant j ai un 1.8T , la je checkais la job a faire pi est ce que j ai besoin d enlever le devant pour faire la job ?!?!?
  18. fastride00

    aaahh...deja 5000km de faite avec VW !

    5000 km de faite avec ma nouvelle A4 99, pi aucun trouble, c meme le meilleur char que j ai eu ! agrement de conduite, performance(pas stock..:D ) tenue de route, je suis satisfait sur tout les coter !!! dire que j ai hesiter 2 ans a m acheter un VW !! haha chu telement heureux que je vien de...
  19. fastride00

    looking for A4 maintenance manual!

    i got a 99 a4 1.8t, n i m looking for the maintenance manual, none at every canadian tires i went , n the audi dealers here didn t had any ! if one of u guys has one lying around let me know ! thx
  20. fastride00

    transmission prelude....

    est ce que toute les preludes ont une transmission lsd ??? les 97 en montant ?? sinon quel modele en on???
Back
Top