civic 93 lx 1600$

Status
Not open for further replies.

civic11

Legacy Member
civic 93 lx, bleu, 4 portes, automatique, 280000 km, non-fumeur, a besoin de freins en avant, rouille normale de civic, aucun probleme de moteur, cause de vente : achat d'une voiture manuelle.

civic 93 lx, blue, 4 doors, automatic, 280000 km, non-smoking, needs front brake, normal civic rust, no engine problem, reason for sale : bought a manuel car.

I'm selling this car for a friend so by PM only.
Je vend cette auto pour un ami faque PM seulement.

1600$ nego
 
its my friends car , so sorry but no pics. If you wanna go check the car pm me for his number!

The car would be perfect for winter! only needs a couple little things done, nothing major at all and the price is very nego!! My friend is tired of having it his driveway! So lets go make some offers.

La voiture est parfaite pour l hiver! Seulement besion de quelques pieces et tout est beau! Rien de majeur du tout et le prix est tres nego. Mon ami est tanner de l avoir dans son entree alors lets go faite des offres!
 
civic11 said:
civic 93 lx, bleu, 4 portes, automatique, 280000 km, non-fumeur, a besoin de freins en avant, rouille normale de civic, aucun probleme de moteur, cause de vente : achat d'une voiture manuelle.

civic 93 lx, blue, 4 doors, automatic, 280000 km, non-smoking, needs front brake, normal civic rust, no engine problem, reason for sale : bought a manuel car.

I'm selling this car for a friend so by PM only.
Je vend cette auto pour un ami faque PM seulement.

1600$ nego

interesser appel moi au 514 892 5496 avec dernier prix thx
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top