ITT: Volkswagen takes care of loyal (and respectful) customers. Lemon buy back

Convaincre Poétï que ca srait bon pour el bilan routier du québec........

c'est au federal qui faut que ca embarque, pas au provincial. demander a votre depute de votre coin de faire de la pression d'adopter une tel loi. c'est la meilleur chance qu'on a que ca rentre. j'ai pas trop de probleme a croire que ca pourrais passer facilement une telle demande a Ottawa.
 
c'est au federal qui faut que ca embarque, pas au provincial. demander a votre depute de votre coin de faire de la pression d'adopter une tel loi. c'est la meilleur chance qu'on a que ca rentre. j'ai pas trop de probleme a croire que ca pourrais passer facilement une telle demande a Ottawa.

Je suis désolé, mais ce style de loi relève des provinces..... même aux states, c'est les états qui légifèrent pour les lemon laws. Rien ne se passe au fédéral. Ca pourrait relever soit du ministères du transport ou des finances ou un mélage des 2...
 
The fact that he didn't post a video to facebook bitching and moaning probably helped his case. I also doubt they "gave" him the car with more options. It's probably reflected in his payments.
 
The fact that he didn't post a video to facebook bitching and moaning probably helped his case. I also doubt they "gave" him the car with more options. It's probably reflected in his payments.

That's exactly it.. People these days go and start bad mouthing the brand/people on social media right away. It's only advised to do that after all options failed but you should still be somewhat polite. As for the options they were prob already on the replacement car they found for him and didn't change his payments.

However certain brands just stand behind their products better than most. It's a well known fact that Subaru is abysmal but so are most of their clients. This guys GTi was a legitimate case, it might have been different if the car had 20k on it with a tune and such.
 
Je suis désolé, mais ce style de loi relève des provinces..... même aux states, c'est les états qui légifèrent pour les lemon laws. Rien ne se passe au fédéral. Ca pourrait relever soit du ministères du transport ou des finances ou un mélage des 2...

bon alors on oublie ca tu suite. jamais dans 100 ans ca va passer au Provincial une patente de meme.
 
Back
Top