Murano coupe convertible!?!? WTF!

Tell him to buy a Jeep wrangler Rubicon. 4 doors, real off road capability, roof comes off plus bonus points for not looking like a guy who drives a Murano coupe convertible!

2013-black-jeep-wrangler-unlimited-rubicon-001.jpg


That car is so manly it might scare his boss.

Srs tho, Who looks at this (the murano ) and says "Yes, this is a beautiful car id love to see everyday when I wake up"
 
OP, Tu connais rien dans les char.

Un murano cest un char Vraiment ordinaire.
et option convertible rend toutes auto un petit peu magique.

It is a European thing you can not understand.
Please don't make this personal. Like the stuff about homosexuality I think that's out of place. I might think you have a low I.Q. ( i.e. you are a idiot) but it doesn't serve the purpose of our conversation to mention it.

My point is you buy a van when you need 7 seat and space. A pick up when you need to haul. A GT when you drive up to tremblant often. A city car when you live in the city.

The problem with the Murano is that it's useless or doesn't do any thing well. It's big but not roomy. It's a vus but you probably couldn't even drive it on to a beach without getting stuck. It doesn't handle nor is fast.

I just wonder how car execs approved this. Yes it's a convertible and that's fun but is that all you need to get your project approved at Nissan. In that case I want a Nissan Micra v6 twin turbo AWD convertible. Or a diesel hybrid crew cab convertible pick up. That would make more sense.
 
C'est l'auto la plus laide que j'aille vue en personne. Qui aurait crue un jour rendre l'Aztek potable.
 
Nissan est Japonnais mise à part que Carlos Sains est le CEO
Les VUS décapotables sont un produit, avant tout, Américain. (Bronco, Jeep. Early Gen Chevy Truck)
Au nombre de fois que j'ai été en Europe, mise à part les voitures exotiques, les décapotables ne sont pas populaires encore moins les VUS

Jap americna europen motor on tous les meme Sous-traitant.


et un Murano pour moi c est rien un Gros Altima AWD pas un "suv"
 
Jap americna europen motor on tous les meme Sous-traitant.


et un Murano pour moi c est rien un Gros Altima AWD pas un "suv"
Ton opinion n'est pas un argument. Selon nissan c'est un vus et en effet, le Murano répond au critère d'un vus en 2015.

Reste que en dehors du fait que le char est laid, il reste inutile. C'est le même argument que le x5 vs le x6. Pourquoi payer plus chère pour moins?

Il n'y a pas de bonne raison d'en acheter un...
 
Nissan est Japonnais mise à part que Carlos Sains est le CEO
Les VUS décapotables sont un produit, avant tout, Américain. (Bronco, Jeep. Early Gen Chevy Truck)
Au nombre de fois que j'ai été en Europe, mise à part les voitures exotiques, les décapotables ne sont pas populaires encore moins les VUS

10516603_10153077390174546_549411437317022630_n.jpg


En Italie on se promene pas les vitres baissees, au meme titre qu'on attend une heure apres avoir mange pour se baigner. Les gens ont peur des courants d'air...

Y peuvent ben aimer le soccer de la FIFA...
 
les <<Zamaricains>> ont fait des VUS convertible avant ton SK ;)

Yeah, but it's pretty close. When the Americans had these in 1940:

Bantam-jeep-1.jpg


The Japanese had this model in 1935:

ST_LUCIA_QLD_1942-10_RIGHT_SIDE_VIEW_OF_A_CAPTURED_JAPANESE_JEEP_TYPE_95_1935_2.jpg


It's hard to tell which was the first. But yeah, the Americans are definitely the ones that commercialized their jeeps first.
 
I just saw one!

Ça doit être le pire char, le plus inutile, le plus futile, le plus insignifiant de l'histoire de l'automobile.

Un Murano, coupé, oui deux porte, convertible!?!!!???, AWD.

Je peux pas croire qu'il vont en vendre plus que 10 au Canada.

Mon ancienne boss en avait un, c'était le seul au canada qu'elle avait dit hahahaha.
 

lol if i need to get a SUV (Which I wouldnt) that actually has off road capability. theres only one option imo.

An old M-B GD.

64987-mercedes-benz-gd-240-b.jpg


Absolutely love the G wagon in all its forms. Was surfing the internets and found one for cheap.

http://www.kijiji.ca/v-cars-trucks/city-of-toronto/1988-mercedes-benz-250-gd-military-suv-type-4x4-diesel/1066232948?enableSearchNavigationFlag=true

Inline 5 diesel engine with 4x4 plus a MANUAL transmission. :run:

Coolest SUV ever.
 
Back
Top