Official Spotted thread

Pontiac G8 meet @ Mosport in Bowmanville Ontario. 2 cars out of 37 with MR stickers at the meet (including mine lol)

IMG_3577_zpskik1rt2x.jpg


IMG_3572_zps9v1kprhz.jpg


2016-06-11%2012.42.45_zpsnvst2wpw.jpg


2016-06-11%2012.52.52_zpszrfqrndp.jpg


White one had MR sticker and the Red one next to it is mine.
IMG_3571_zps9hbon6ta.jpg


IMG_3570_zpsixvvbppv.jpg
 
I had one for 5 years!! A turbo with a manual transmission, I loved it soo much! It's one of the favorite cars I've ever owned! This one is an N/A unless they accidentally switched the badge to an N/A one.

I love it, I want one. I might get one instead of a rabbit LOL.

I found one on kijiji for 7k! less than 150K with a manual transmission. idc if its turbo or not.
 
I love it, I want one. I might get one instead of a rabbit LOL.

I found one on kijiji for 7k! less than 150K with a manual transmission. idc if its turbo or not.

Turbo = Hood Scoop and red Baja logo in the back.
03 = lower suspension, lesser equipment
04-06 = 1" raised suspension
Turbo available from 04-06 model year
full leather only available on Automatic models

Turbo model only offered in the USA so it would have been imported into Canada at some point. They are rare as hell over here.

Turbo Baja's (in good shape) are selling for more today than when I purchased mine in 2009
 
Je peux pas upload de photos tout de suite... Ce soir, coin Sherbrooke/Simpson proche de Guy, se trouvait une Ferrari 365 California Spyder...

Une vraie! Une originale! Y'en a eu seulement 14 dans le monde et les estimations actuelles la mettent autours de 3-6M$ US! C'est sur et certain que c'est la chose la plus incroyable que j'aie jamais vue 😱
 
Je peux pas upload de photos tout de suite... Ce soir, coin Sherbrooke/Simpson proche de Guy, se trouvait une Ferrari 365 California Spyder...

Une vraie! Une originale! Y'en a eu seulement 14 dans le monde et les estimations actuelles la mettent autours de 3-6M$ US! C'est sur et certain que c'est la chose la plus incroyable que j'aie jamais vue

10df4790b641fda9b1c278e3ca11d89d.jpg




Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Oui, celle-la! On etait un groupe de 8 gars a la prendre en photo hier soir devant le resto. On se demandait si c'etait une vraie, pis finalement le proprio est sorti et est parti pis c'a juste confirmé ce que tout le monde pensait :)
 
Je viens de voir un accident de moto sur la 720 impliquant un camion, motocycliste allongé par terre, grosse marre de sang...

J'espère que c'est pas l'un d'entre vous!

Bonne chance au motocycliste...!
 
Back
Top