So a good friend of mine launched an e-book

S1FAP

New member
Knowing him well, Donald is a very particular person with a very complex mind and a fascinating speaker in any conversation.

I have been waiting for his book to come out for the last 3 or 4 years and I'm very excited to finally be able to read it.

He has made a lot of sacrifices to be able to write this book and I am sure it will be as fascinating as he is.

Those who want to know what it's about, take a look at his site, and if you want to buy his book and support a newbie author that lives in Montreal but grew up in the Laurentians, feel free to do so! :bigup:

http://www.solutionova.com/
 
Visited the site, what's the book about though? It's hard to tell from the site but I suspect it's supposed to be some kind of motivational work?

Also how old is he?
 
Visited the site, what's the book about though? It's hard to tell from the site but I suspect it's supposed to be some kind of motivational work?

Also how old is he?

He's 28. The book, from what he told me, is about chilling the fuck out in life (not his own words) and how things that may seem very complex are actually so simple, depending how you look at them. Kind of a motivational work, but not a "coach de vie" kind of motivational.
 
Pis ca fais tellement coach de vie son site :s

lol p-e mais ce l'est pas. J'hais les coach de vie. J'ai commencé à le lire pis c'est pas ça pentoute. À date le livre a plus l'air d'être un partage d'expériences et il me confirme que c'est exactement ça.
 
J'ai rien contre mais evidemment les livres d'experiences de vie comme ca, si t'es pas deja fameux OU que t'as pas un "angle" particuler ca risque de le decevoir.

C'est plate a dire mais s'il avait appele son livre "L'autobiographie de Kim Kardashian." y'aurait probablement vendu plus de copies.
 
Non ce n'est pas des expériences personnelles

Je lui ai demandé de m'en dire plus sur le sujet du livre:

Un livre pour en apprendre plus sur les fondations de plusieurs aspects scientifiques, de mieux comprendre l'univers, le monde, la vie et nous-mêmes mais d'un point scientifique et avec une touche de Donald

Son site semble laisser entendre que c'est de la psychologie, mais il se base sur des études scientifiques et des gens comme Einstein, Galilée, etc.

I a mis un free teaser

http://www.solutionova.com/product/simply-complex-teaser
 
Last edited:
Back
Top