FS: GTi Golf MK2 - 4500Nego - Original Montana Green 1.8 8V

JUTEUX

New member
FS: GTi Golf MK2 - 4500Nego - Original Montana Green 1.8 8V
Bonjour je vend mon GTI MK2 MONTANNA VERT repainture en 2010 mes c etait meme pas necessaire. mes je les faite neway.

1992 Golf Gti Original Engine & Original Transmission 1.8 8V

L auto a jamais vue un hivers depuis 1994
Elle est parfaite pour une swap ou bien un bon classic 8V mint!!

Morceaux remplace depuis les derniere 2500KMS

All new brake lines...ALL!
New proportion valve for rear drums with all new cylinders and pads
New calipers & discs and pads in the front
New master cylinder for the brake line
New Oil Pan & Gasket
New Water pump & Thermostat
New Power Steering pump
New Vacuum Lines for Air intake (Full Air Intake & Throttle body were cleaned back to new)
New Battery
New Valve Cover Gasket
New "O" Rings
New Crank Seal Gasket
New Cerpentine Belts


Morceaux remplace depuis derniere 8000kms

Radiator
Alternator
Original Front 16V Fender flares....$300 acheter due VW dealer..il yen rester seulement genre 20 sets au CAANADA il y a 1 ans et demi.
Lightened flighwheel
Magnaflow full catback exhaust
Original 4 spot grille....la grille de lauto est orginal qui est venue dans un boite (que jai encore) qui vien de 1992 OEM de GERMANY
4 nouveau Brand new lumiere en avant front lamps Hella original.
Patek Adjustable Suspension
15" Black Steelies w/Nouveau PNEU

Je oublie des chsoe surement

THE BAD?
Jai comencer l interieur de lauto mes jamais fini.. En se moment il y a pas de roof liner
Le Cremaillaire ou en anglais le RACK & PINION
A commence a fucke un peut lete pâsse

Serious Inquiries Only - No trades


$4500 Negotiable

514-839-9673 - Justin



Ok so here's the breakdown:

1992 Golf Gti Original Engine & Original Transmission 1.8 8V
Originally Montana Green but re-painted by me in 2010 SAME COLOR --> It was totally unnecessary but I had it fully re-done anyways because there was starting to be signs of rust in some of the usual places...paint is now immaculate!

Car has not been winter driven in MANY years & floor is in immaculate condition. It's a PERFECT shell for a swap or a great little classic VW for a daily summer driver. You could drive it in winter if you buy it but...please don't.


SAM_0152.jpg


SAM_0131.jpg


SAM_0129.jpg


SAM_0115.jpg


SAM_0111.jpg


SAM_0108.jpg


Fait moi des OFFre ...cette cite web est faite pour des auto comme celle ci a vendre ...original jamias modifie ..un reve pour un dubber de MK2
 
Last edited:
Tres propre , belle job de peinture. sa maurait fais chier de la dévierger dans le sel juste pour les photos. BUMP
 
Meme si la porte de garage etait just a cote, j'ai laver la GTI apres les pics. pas de sel, pas de chier lol
 
Back
Top