Pulsar GTi-R fuel problem

Human vtec

New member
Bonjour a tous,
je viens tout juste d installer une pompe a gaz Walbro 255 lph et l auto a quand meme de la difficulte a bien tourner, les bougies sont noires et il ne sort que du gaz de l exhaust. La pression est suffisante (42 lbs) au iddle, l ancienne avait seulement 22 lbs c est pourquoi je l ai change. Quand je met ma main sur l entree d air l auto va presque parfaitement et en bouchant le retour d essence egalement il va bien (la pression va jusqu a 80 lbs). Il n y aucun code d erreur et il n y aucune salete dans les filtres avant les injecteurs. La compression, fils a bougie, cap et rotor sont en parfait etats.
Merci de m aider

Hello everyone
I just install a Walbro 255 lph fuel pump on my Pulsar and the engine still not working very well. The spark plugs are black and the exhaust throw some blue smoke. The fuel pressure is around 42 lbs at iddle (the old pump shooted only 22 lbs, this is why I replace it). When I put my hand into the MAF the engine run much better and when I block the fuel return line too (the pressure grow up to 80 lbs in this case). There is no CEL code et there is no dirt in the filters before the injectors. The engine compression, spark plug wires and the rotor are in good conditions.
Thank you for your help (sorry for my english!)
 
Back
Top